Drogheria Natura se remodelează

Proiectul de remodelare a rețelei Natura a început în anul 2017 și va fi aplicat în toate locațiile din Polonia. Locațiile vor fi rebranduite, interioarele vor fi modernizate, iar traficul pe site-ul firmei va fi facilitat prin reorganizarea acestuia, pe categorii de produse.
Până în prezent, au fost modificate 60 de drogherii. Această modificare este concepută astfel încât să corespundă nevoilor clienților prin facilitarea procesului de găsire a produselor necesare, cumpărarea acestora și prin evitarea supra-aglomerării locației. Pentru a asigura accesul rapid la produsele căutate, acestea au fost depozitate în vitrine transparente, fiind semnalizate cu bannere informative în culori contrastante. Diviziunea în patru zone principale - parfumerie, produse pentru îngrijirea părului, produse pentru îngrijirea corpului și produse de machiaj – simplifică căutarea produselor și scurtează timpul de achiziție.
Cele patru zone reprezintă competențele cele mai importante ale drogheriei Natura, pe care punem accent în comparație cu celelalte categorii de produse. Introducerea acestei soluții a fost susținută de rezultatele cercetărilor noastre. În acest fel, clientul știe exact unde să caute și să găsească produsul dorit, într-un timp foarte scurt. Modificarea introdusă, numită remodelare, durează în medie trei nopți, iar această se realizează fără a închide spațiul de vânzare pentru clienți, relatează Monika Nowakowska, vicepreședinte al drogheriei Natura.
În plus, în locațiile care nu beneficiază de vizibilitate foarte bună, a fost schimbat de asemenea design-ul unității și materialele de comunicare din unitate. Paleta de culori a fost simplificată, dominând tonurile de gri deschis, alb și nuanțele de verde, care dau impresia de spațiu mai generos si mai luminos. În fiecare unitate este instalat un nou sistem de iluminare, adaptat individual pentru a satisface nevoile locației respective și pentru a asigura un aspect natural al produselor expuse.
Rețeaua de drogherii Natura numără 283 de unități în toată Polonia, inclusiv unitățile în franciză. Proprietarul drogheriei Natura a remodelat toate locațiile proprii și urmează să remodeleze și unitățile în franciză.
În anul 2017, rețeaua Natura s-a extins prin deschiderea a 4 unități noi. Unitățile sunt deschise atât în orașe mari, cât și mici. Locația trebuie să aibă o suprafață de cel puțin 100 m2, dar acest lucru se stabilește împreună cu partenerul de afaceri, suprafața putând varia în funcție de traficul locației respective. Aceste drogherii pot fi amplasate atât în mall-uri, cât și pe străzi aglomerate. Costul investiției într-o franciză Natura este calculat individual, în funcție de cerințele fiecărui francizat.
Articole citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.