Drogheria Natura se remodelează

Proiectul de remodelare a rețelei Natura a început în anul 2017 și va fi aplicat în toate locațiile din Polonia. Locațiile vor fi rebranduite, interioarele vor fi modernizate, iar traficul pe site-ul firmei va fi facilitat prin reorganizarea acestuia, pe categorii de produse.
Până în prezent, au fost modificate 60 de drogherii. Această modificare este concepută astfel încât să corespundă nevoilor clienților prin facilitarea procesului de găsire a produselor necesare, cumpărarea acestora și prin evitarea supra-aglomerării locației. Pentru a asigura accesul rapid la produsele căutate, acestea au fost depozitate în vitrine transparente, fiind semnalizate cu bannere informative în culori contrastante. Diviziunea în patru zone principale - parfumerie, produse pentru îngrijirea părului, produse pentru îngrijirea corpului și produse de machiaj – simplifică căutarea produselor și scurtează timpul de achiziție.
Cele patru zone reprezintă competențele cele mai importante ale drogheriei Natura, pe care punem accent în comparație cu celelalte categorii de produse. Introducerea acestei soluții a fost susținută de rezultatele cercetărilor noastre. În acest fel, clientul știe exact unde să caute și să găsească produsul dorit, într-un timp foarte scurt. Modificarea introdusă, numită remodelare, durează în medie trei nopți, iar această se realizează fără a închide spațiul de vânzare pentru clienți, relatează Monika Nowakowska, vicepreședinte al drogheriei Natura.
În plus, în locațiile care nu beneficiază de vizibilitate foarte bună, a fost schimbat de asemenea design-ul unității și materialele de comunicare din unitate. Paleta de culori a fost simplificată, dominând tonurile de gri deschis, alb și nuanțele de verde, care dau impresia de spațiu mai generos si mai luminos. În fiecare unitate este instalat un nou sistem de iluminare, adaptat individual pentru a satisface nevoile locației respective și pentru a asigura un aspect natural al produselor expuse.
Rețeaua de drogherii Natura numără 283 de unități în toată Polonia, inclusiv unitățile în franciză. Proprietarul drogheriei Natura a remodelat toate locațiile proprii și urmează să remodeleze și unitățile în franciză.
În anul 2017, rețeaua Natura s-a extins prin deschiderea a 4 unități noi. Unitățile sunt deschise atât în orașe mari, cât și mici. Locația trebuie să aibă o suprafață de cel puțin 100 m2, dar acest lucru se stabilește împreună cu partenerul de afaceri, suprafața putând varia în funcție de traficul locației respective. Aceste drogherii pot fi amplasate atât în mall-uri, cât și pe străzi aglomerate. Costul investiției într-o franciză Natura este calculat individual, în funcție de cerințele fiecărui francizat.
Articole citite

Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cele mai citite

Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
A achiziționa o franciză master este ca și cum ai intra într-un joc la nivel înalt, încă de la început. Recompensele sunt mai mari decât pentru francizații individuali sau cu mai multe locații, dar și responsabilitățile sunt pe măsură.