Proprietarii retailerilor de modă se îmbogăţesc în vremuri de criză

Vânzările H&M în România au crescut de aproape 3 ori în primul semestru fiscal încheiat la 31 mai, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, informează Mediafax. În perioada decembrie 2011 - mai 2012, retailerul suedez a înregistrat vânzări în valoare de 103 milioane coroane suedeze (11,6 milioane euro), în timp ce în urmă cu un an anunţa vânzări în valoare de de 288 milioane coroane suedeze (32,6 milioane euro).
Averea lui Stefan Persson, proprietarul H&M şi al treilea cel mai bogat om din Europa, a crescut cu 1,9 miliarde dolari, după ce compania a anunţat cea mai mare creştere a profitului în 7 trimestre, potrivit Bloomberg, citat de economica.rtv.net. Averea în valoare de 24,2 miliarde dolari a suedezului Stefan Persson este însă cu 16,1 miliarde dolari mai mică faţă de cea a spaniolului Amancio Ortega, deţinătorul grupului Inditex.
Reţeaua Inditex din România este reprezentată de brandurile Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear şi Stradivarius, competitori ai retailerului H&M.
Pe piaţa locală, H&M are o reţea de 15 magazine, dintre care 6 în Bucureşti (în Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center, AFI Palace Cotroceni, Plaza România, Bucureşti Mall şi Sun Plaza) şi 9 în ţară - la Braşov, Cluj, Timişoara, Oradea, Constanţa, Arad, Craiova, Iași și Suceava.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul suedez are peste 2.300 de magazine în 40 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Rețelei Helen Doron i s-au alăturat patru noi centre educaționale. Reprezentanții companiei caută un partener și în zona Moldovei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment