Franciza JumpingClay se extinde in regiune

Nediljka Dokozić, proprietarul companiei Mangold, care este un super-master francizor pentru întreaga regiune adriatică, afirmă că fiecare început de afacere este dificil, mai ales atunci când se introduce pe piață o idee de afaceri nouă și necunoscută.
- Experiențele afacerii cu ochelari N din perioada trecută sunt totuși mai mult decât pozitive, iar produsul "imaginează-ți propria poveste" a creat multe reacții pozitive. Copiii sunt încântați, dar și adulții, ceea ce ne oferă motivații suplimentare pentru viitoarele provocări și expansiuni în regiune - spune Nediljka Dokozić pentru portalul de franciză.
Cu ocazia marcării unui an de la sosirea acestui brand faimos pe piețele croate și regionale și deschiderea primului magazin interactiv din Zagreb, JumpingClay a decis să îi înveselească pe copiii de la Kliničko-bolnički - centrul "Sestre Milosrdnice" prin activități care folosesc un tip unic de argilă și care dezvoltă potențialul copiilor prin învățare și joc. JumpingClay a oferit daruri și copiiilor care, din nefericire, au stat în spital în cursul acestui an și care au putut avea astfel preocupări care să le stimuleze creativitatea și să le redea buna dispoziție.
Argila JumpingClay, cunoscută drept cea mai ușoară și cea mai mică din lume, este extrem de potrivită pentru modelare.
- Când am adus acest brand în Croația acum un an, am vrut să fac jocul și divertismentul printre copii și alte grupuri de vârstă, diferite și interesante. De aceea am ales să sărbătorim aniversarea brandului și prin socializarea în spital, unde am încercat “să readucem” camera de joacă copiilor și să le oferim un moment vesel într-un loc oarecum trist, creând o mică lume a imaginației în care ei pot fi ceea ce sunt - copii ale căror zâmbete sunt cea mai mare fericire și satisfacție pentru adulți - spune Dokozić.
- Copiii vizitează în mod regulat academiile noastre și sunt încântați de programele pe care le oferim. Feedback-ul este pozitiv ", spune ea.
În primul an, JumpingClay din Zagreb a deschis trei academii (playroom-uri pentru modelarea argilei) și a început să opereze în Macedonia, unde deține două birouri - în Strumica și Skopje.
- Așa cum am subliniat anterior, avem mari ambiții pentru extinderea rețelei în regiune și, cu siguranță, putem spune că, în toamnă, vom aștepta cu nerăbdare copiii și adulții, precum și potențialii colegi din Serbia, Bosnia și Herțegovina - spune Nediljka Dokozić.
Franciza JumpingClay este disponibilă pentru toate țările din regiune, fie în varianta de franciză master, fie ca o singură franciză sau ca un "colț" de joacă care să fie un fel de supliment la camerele de joacă existente în hoteluri, în grădinițe etc. Beneficiarii potențiali pot conta pe sprijin din partea francizorului în vederea lansării Academiei, organizarea sesiunilor de training și a unui plan de marketing eficient. La fel ca în multe alte francize, pentru a reuși în acest sens, așa cum a afirmat anterior Dokozic, este necesar să fim apreciați și să lucrăm împreună în aceeași direcție.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza JumpingClay, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri din Grupul Profit System. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil
Articole citite

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Cele mai citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.