Te-ai gândit vreodată că poți avea o firmă de avocatură în franciză ?

Firma de avocatură Omega are în prezent 19 puncte de vânzare, dar este deja în discuții cu mai mulți candidați de franciză. Francizorul dorește să aibă zeci de parteneri în rețeaua sa până la sfârșitul anului viitor.
- Căutăm candidați pentru franciză, gata să deschidă o firmă de avocatură în primul rând în voievodatul vechi și actual și în orașele unde numărul de locuitori depășește 40 de mii. Experiența ne învață că plasarea locațiilor de franciză în astfel de locuri creează cele mai mari șanse de succes - spune Katarzyna Bojarczuk, director de dezvoltare a birourilor de franciză la firma de avocatură Omega. El adaugă că afacerea va lucra atât în orașele mari, cât și în cele mici. Birouri de avocatură Omega operează în Varșovia, Cracovia, Poznan sau Gdansk, dar și în Biala Podlasie, Siedlce, Olsztyn sau Tarnów.
- Succesul unei firme de avocatură într-o anumită locație depinde de volumul de produse oferite și vândute, precum și de acțiunile juridice întreprinse, precum și de organizarea și specificitatea pieței legale într-o anumită zonă - afirmă Katarzyna Bojarczuk.
Acesta subliniază faptul că avantajul instituțiilor situate în cele mai mari orașe este nivelul ridicat al cifrei de afaceri condiționat de factorii demografici și numărul de locuitori. Pe de altă parte, însă, frânarea dezvoltării afacerilor în astfel de locuri este, de obicei, un rezultat al concurenței ridicate sau a necesității de a raționaliza prețurile serviciilor în concordanță cu situația pieței locale.
- „În orașele mai mici există, de obicei, mai puțină concurență, dar provocarea cel mai des întâlnită în această industrie este abilitatea de a vinde serviciile, întrucât clientul nu se așteaptă la o luptă acerbă a prețurilor între concurenți. Este dificil să stabilim o soluție optimă pentru plasarea instituțiilor noastre. Cererea de servicii juridice există atât în orașe mari, cât și în orașe mici, iar succesul investiției depinde, în principal, de politicile de afaceri și de vânzări, precum și de nevoile pieței locale și ale clienților", explică Katarzyna Bojarczuk.
Investiția în colaborarea cu Firma de avocatură Omega constă, în principal, în închirierea spațiilor și amenajarea acestora în conformitate cu standardele francizei. Este de datoria francizatului să achiziționeze echipamentul de birou și mobilierul necesar. Partenerul care aderă la rețea este, de asemenea, obligat să suporte o taxă unică de licență. Valoarea taxei este stabilită individual.
"Avem soluții flexibile pentru a asigura calitatea serviciilor oferite clienților noștri, dar și pentru a ne adapta potențialului financiar al francizatului", spune Katarzyna Bojarczuk. Randamentul investiției se obține într-o perioadă de 6 până la 12 luni.
- Afacerea cu o firmă de avocatură, datorită specificității sale, nu este cu siguranță o modalitate de a face bani rapid și ușor, conform declarațiilor primite de la contractorii cu care francizorul discută în faza de planificare a implementării firmei de avocatură. Perioada de rentabilitate a investiției și rentabilitatea completă depind de mulți factori, printre care: locația firmei de avocatură, organizarea activității acesteia, optimizarea costurilor, intensitatea și natura activităților de publicitate și de marketing întreprinse sau structura concurenței locale, precum și de implicarea și eficiența în afaceri a francizatului însuși - explică Katarzyna Bojarczuk.
Articole citite

Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 2 – Un sistem de succes, garantat
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 1 - Independența
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 4 - Economie de scară
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 3 - Creșterea gradului de promovare a mărcii
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.