1000 de euro pentru o franciză cu bijuterii

Bijuteriile se vând cel mai bine în perioada verii, odată cu schimbarea garderobei pentru vacanțe și concedii.
Miercuri
27.06.2012
Un brand australian de bijuterii și accesorii vrea să se dezvolte în România.
 

Diva Internațional, unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei la nivel mondial, vrea să se extindă prin franciză în țara noastră. Magazinele Diva oferă peste 1200 de tipuri de bijuterii și reînnoiesc săptămânal colecțiile de accesorii. Produsele sunt adresate femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani. Diva Poland, filiala poloneză a companiei, se va ocupa de vinderea licenței de franciză pentru România.

Magazinele Diva sunt situate în general în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale. Suprafața unui magazin variază între 15-35 de metri pătrați. Investiția pentru deschiderea unei locații Diva începe de la 20.000 de euro și poate ajunge până la 50.000 de euro, la care se adaugă o sumă cuprinsă între 7.000 și 20.000 de euro pentru echiparea și amenajarea propriu zisă a unității.

Taxa de aderare la rețeaua Diva Internațional este de 1.000 de euro pentru francizați și de 50.000 de euro pentru master-francizat.

”În cazul în care investitorul are deja un sediu, un magazin Diva poate fi deschis în aproximativ 30 de zile de la semnarea contractului de franciză”, spune Igor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor.

Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume. Afacerea a fost lansată pentru prima oară în franciză în Rusia, în toamna anului 2007.

Pe piața bijuteriior și accesoriilor fashion din România activează jucători ca: Meli Melo, Accessorize, Folli Follie, Moa, Parfois.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist