Ești în căutarea unei francize? Vino alături de noi la EXPO FRANCIZE Varșovia!
Expoziția de francize din Polonia: trei zile de întâlniri de afaceri, 200 de mărci de franciză și 7.000 de vizitatori interesați de variate oportunități de franciză.
Franchise Expo din Varșovia este cel mai mare eveniment dedicat francizelor, din Europa Centrală și de Est, care va avea loc în perioada 26-28 octombrie 2017. Este locul perfect pentru a face schimb de contacte și pentru a vă întâlni cu potențialii parteneri de afaceri. Este, de asemenea, o oportunitate excelentă pentru companiile de franciză să se întâlnească cu potențialii francizați și să-și extindă afacerile în Europa. Vizitatorii Expo sunt în principal antreprenori și proprietari de IMM-uri care caută o oportunitate de franciză potrivită.
În acest an, Expo va aduna 7 000 de vizitatori și 200 de mărci de franciză cu o valoare a investiției de la câteva mii la peste un milion de euro. Evenimentul va avea loc în 13 săli ale Palatului Culturii și Științei. Este o practică din ce în ce mai obișnuită de a crea unități pilot asemănătoare cu punctele de vânzare reale sau cu punctele de lucru, astfel încât candidații să poată vedea cum ar putea să arate afacerea lor.
- Franchise Expo este un eveniment obligatoriu pentru francizorii care caută parteneri. De asemenea, este bine să fii aici dacă ai grijă de imaginea companiei tale pe piața de franciză - spune Grzegorz Karmowski, directorul departamentului de dezvoltare al Nest Bank.
Francizele din domeniul alimentar sunt în mod tradițional cea mai mare parte a Franchise Expo din Varșovia. Organizatorii așteaptă peste 60 de mărci din domeniul alimentar, mai ales restaurante, cum ar fi McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biscuits, Dominos Pizza, Bafra Kebab și New York Pizza. Multe branduri de înghețată și cafea vor fi prezente, de asemenea: Carte D’Or, Chop Chop Thai Ice Cream, Bonano, Lodolandia, Mangatto, Marsjano, Coffeeloffee, Coffee Feel, So!Coffee etc.
Formatele de proximitate și de retail sunt, de asemenea, căutate de către vizitatori. În acest an, industria va fi reprezentată de Carrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka și altele. Antreprenorii interesați de concepte financiare și de asigurări vor găsi oferte ale birourilor de contabilitate PZU, Superpolisa, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank și Tax Care. Printre expozanți vor fi și reprezentanții pieței imobiliare, inclusiv Dom Development, Metrohouse și Nieruchomości Północ. La Franchise Expo din Varșovia vor fi expuse multe mărci internaționale, cum ar fi concepte din SUA, Australia, India, Albania, Belarus, Olanda, Marea Britanie, Spania, România și Ucraina.
Dacă vrei să găsești franciza potrivită ție, trebuie să fii prezent la Franchise Expo în Varșovia, în perioada 26-28 octombrie 2017. Adresa: Plac Defilad 1, Varșovia, Polonia.
Pentru detalii privind participarea la expoziție, completează chestionarul atașat și îți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite
Economia colaborativă, un nou trend în lumea afacerilor
/24.11.2025
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start