Franciza cu iz de parfum

Smărăndiţa şi Adi Grădinariu, doi antreprenori din Suceava care deţin o afacere cu parfumuri şi cosmetice au în plan pentru anul 2018 să îşi mărescă numărul de magazine şi să francizeze afacerea.
Anul trecut, Parfums de Sofia a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 milioane de lei, în creştere cu 14% faţă de 2015.
Parfums de Sofia este un concept nou de magazin de cosmetice și parfumuri, unde puteți regăsi liniile cosmetice și de parfumerie consacrate, împreună cu noutățile din domeniu.
Mai mult, clienții Parfums de Sofia se pot bucura de o politică care le permite să returneze produsele achiziționate într-un anumit interval de timp (48 de ore).
„Noi înțelegem că totul se reduce la satisfacție și mai știm cât de frustrant e să rămâi cu un produs care nu îți place și cu o gaură în buget. Piața de astăzi e suprasaturată cu ”hijackers”, companii care vând produse contrafăcute în numele unui brand. Nu poți fi niciodată prea sigur. Parfums de Sofia este un debitant 100% certificat și sursa ta de parfumuri originale. Ai putea să spui că ”Pentru a găsi un parfum bun e ca și cum ai căuta acul în carul cu fân”. Corect, dar doar dacă nu îl cauți în catalogul Parfums de Sofia. Pentru noi, calitatea e criteriul cel mai de preț. Comercializăm cele mai cunoscute branduri de parfum. Pe lângă parfumuri, gama noastră încorporează și produse de îngrijire corporală și machiaj. La noi vei putea găsi cele mai bune rujuri, gloss-uri, fonduri de ten, pudre, rimeluri, tușuri, creme anti-cearcăn, etc., la cele mai bune prețuri.”, afirmă Smărăndița Grădinariu.
Cu toții putem fi de acord cu faptul că o ținută, indiferent de cât este de șic și costisitoare, nu e completă în lipsa unui parfum bun. Acesta, la fel ca și outfit-ul, se asortează personalității purtătorului și ocaziei.
Dacă vrei să afli mai multe sau să testezi produsul pe care ți-l dorești, poți face deocamdată o vizită în oricare dintre cele trei locații din Suceava, în Complexul Comercial Bucovina, Rădăuți - Magazinul General și Câmpulung Moldovenesc - Centrul Comercial Eden.
Articole citite

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cele mai citite

Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Rețeaua Animax este un alt exemplu care ne arată că piața îngrijirii animalelor de companie reușește să doboare obstacolele economice actuale.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.