Farmec lansează franciza Gerovital
Cu peste 120 de ani de experiență și de excelență în domeniul produselor de îngrijire corporală, Farmec a scris și scrie în continuare istoria cosmeticii în România.
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, marchează o nouă etapă în povestea sa de succes, prin lansarea oficială a sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital și deschiderea primului magazin în franciză la Bacău, în data de 11 iunie, de către Gabriela Hâncu, primul partener de franciză. "Produsele Gerovital și Farmec mi-au câștigat de ani de zile încrederea și am devenit o consumatoare fidelă. Când am aflat de oportunitatea de a colabora cu Farmec prin sistemul de franciză, m-am bucurat că pot deveni partener de business, deschizând propriul magazin de cosmetice sub umbrela unui producător foarte puternic, a cărui viziune o împărtășesc în totalitate. Așteptările mi-au fost confirmate, primind sprijin în alegerea locației, în studiile de fezabilitate, în pregătirea angajaților, în deschiderea magazinului și în tot planul de comunicare” - a declarat Gabriela Hâncu. Anunțul a fost făcut în cadrul unei conferințe de presă, care a avut loc în 12 iunie 2019 și la care au participat reprezentanți ai conducerii companiei.
Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creșterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de rețeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani și a numărului mare de cereri din partea consumatorilor, pentru deschideri de noi magazine. Astfel, după aproape un an de pregătiri, Farmec vine pe piață cu o oportunitate de business pentru antreprenorii care își doresc o afacere în domeniul cosmeticelor de calitate superioară, cu recunoaștere internațională.
“Ne bucurăm să anunțăm că am deschis primul magazin de brand în sistem de franciză. Farmec este un model de antreprenoriat român de succes, iar acum ne dorim să reprezinte o oportunitate de business și pentru alți antreprenori sau pentru cei care vor să devină antreprenori. Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizații noștri, prin încurajarea acestora să înceapă o afacere românească, definită prin valori, precum inovația, calitatea, eficiența și tradiția”- a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Foto: Mircea Turdean, Director General Farmec
Francizatul trebuie sa aibă profil de antreprenor și să fie implicat în business, să fie în mijlocul echipei lui și să reprezinte un model de urmat pentru angajați. O franciză nu este un fond de investiții, ci are nevoie de implicarea și de susținerea directă a francizatului.
În ceea ce privește investiția într-o franciză Gerovital, reprezentanții companiei au declarat că aceasta depinde de locație și că nu există o structură predefinită a investiției totale, astfel că ponderea costurilor cu taxa de franciză, echipamentele și mobilierul, angajații, stocul de produse, promovarea și activitățile de marketing va fi ușor variabilă de la o locație la alta. Ceea ce este important de reținut - pentru că are un impact pozitiv semnificativ asupra succesului și veniturilor francizatului - este faptul că francizorul nu va percepe redevențe lunare și nici contribuția la bugetul de marketing, singura taxă pe care francizatul o va plăti fiind cea de aderare la rețeaua de franciză.
“Farmec s-a preocupat întotdeauna de ceea ce își doresc consumatorii români. Planurile ambițioase, cercetarea continuă care stă la baza fiecărui produs și grija pentru frumusețea naturală ne-au ajutat să ne menținem poziţia de cel mai mare producător de cosmetice din România, iar trendul ascendent al vânzărilor reprezintă confirmarea încrederii în companie şi produsele acesteia. Comparativ cu antreprenorii care își deschid o afacere de la zero, francizații beneficiază de un portofoliu de produse notorii, foarte bine cunoscute de către public. Ei pot intra pe o piață concurențială folosind tehnici de comercializare și marketing perfecționate de Farmec de-a lungul deceniilor. Practic, au la dispoziție tot pachetul de know-how necesar și se pot dezvolta mai rapid”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.
Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie nu doar de spirit antreprenorial, ci și de un buget de aproximativ 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital. În schimbul taxei de franciză, Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet, care include de la consiliere și sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare și programe de pregătire periodice despre relația cu clienții și training-uri despre produsele existente și cele nou lansate.
"Piața francizelor se află într-o evoluție ascendentă, fiind susținută de creșterea economiei, de puterea de cumpărare și de trendurile de consum. În ultima perioadă, se observă din ce în ce mai mult dorința antreprenorilor de a se asocia cu branduri românești puternice, capabile să concureze cu produsele producătorilor internaționali. Farmec își dorește astfel de parteneri în echipă, care să fie interesați de domeniul cosmeticelor, să înțeleagă valorile și misiunea companiei noastre și să contribuie activ la evoluția Gerovital”, a declarat Mircea Coman, Manager Expansiune Comercială Farmec.
Pentru mai multe informații despre cum puteți deveni parteneri de franciză, contactați franciza@farmec.ro.
În paralel cu expansiunea în sistem de franciză, Farmec continuă și dezvoltarea magazinelor de brand proprii. În 12 iunie a fost inaugurat un nou magazin Gerovital, în Băneasa Shopping City – cel de-al 20-lea magazin Gerovital din țară și cel de-al 27-lea din rețeaua de unități comerciale Farmec.
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În iunie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.
Articole citite
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.