Cea mai inovativă metodă de a te face văzut
Cum să îți promovezi produsele într-un magazin în care spațiul în frigiderul retailerului este deja ocupat de concurență? Și, mai mult decît atât, chiar dacă îți găsești un loc în acea aglomerație de produse, cum să te aleagă consumatorul fix pe tine?
Retailul din România poate fi caracterizat simplu, dar foarte adevărat, prin numai două cuvinte: concurență acerbă. Jucătorii foarte puternici prezenți pe piața din România ne determină să fim mereu creativi în modul în care ne servim cumpărătorii și în atragerea de noi clienți.
Analizând multe dintre aceste aspecte, Imersia Multichannel Agency vine în sprijinul producătorilor și le oferă posibilitatea de a-și crește vizibilitatea produselor în marea aglomerație din rafturile existente în frigiderele retailerilor. Astfel, începând cu luna ianuarie 2019, Imersia Multichannel Agency a introdus pe piața din România un instrument promoțional unic și inovator – Escape Display!
Escape Display este un frigider mobil, cu un imens impact vizual, care garantează o temperatură de 0-4 grade Celsius, unică pentru clasa lui de echipamente! Clasa de frigidere Escape Display deține standardul de calitate ISO 23953-2 și este încadrată în clasa de eficiență energetică A.
Cu o înălțime de 160 cm și o amprentă la sol de numai 47 cm, Escape Display este foarte ușor de asamblat și implementat în toate tipurile de unități de vânzare, de la magazine de mici dimensiuni, la supermarketuri și hypermarketuri, chiar și în spații exterioare. Se poate instala foarte ușor și în zona caselor de marcat, în unități care comercializează produse „to go”, în galeriile spațiilor comerciale etc.
Escape Display vine ambalat în doar 3 pachete compacte, iar pentru transport nu ai nevoie de dube, lize sau alte echipamente. O singură persoană poate implementa, în maximum 10 minute, Escape Display în locația ta!
Escape Display are un sistem unic de asamblare, fiind produs din materiale foarte solide și durabile. Un alt element care atestă unicitatea acestui produs este display-ul exterior (din carton), care poate fi înlocuit, în câteva minute, cu unul nou, permițând astfel personalizarea pe brand sau campanie.
“În România, trendurile și noutățile sunt foarte bine acceptate de către producători și comercianți, existând mereu dorința de a fi primul în a descoperi materiale promoționale sau instrumente noi, care să surprindă consumatorul. Companiile care au inițiativa de a crea trenduri în rândul consumatorilor vor să le livreze acestora experiențe noi de interacțiune cu produsele promovate. Iar pentru că zona de trade marketing este extrem de competitivă, aici existând o concurență mare între producători pentru a obține spațiu în frigiderele magazinelor și de a realiza promoții astfel încât produsele acestora să câștige în poziționare și vizibilitate, noi le oferim șansa de a ieși din aglomerație și a de avea propriul frigider”, a declarat George Ștefănescu, Managing Partner la Imersia Multichannel Agency.
“Escape Display este un frigider mobil, 100% customizabil și modular, potrivit pentru toate tipurile de produse care au nevoie să stea la frigider. De ce să alegi Escape Display? Pentru că, pe lângă ușurința de implementare, cu Escape Display ai și costuri de promovare foarte reduse, acesta beneficiind de un sistem unic de rebranding – un display de carton care se schimbă foarte ușor, permițând astfel personalizarea pe brand sau campanie”, ne-a mai precizat George Ștefănescu.
“Și pentru că, așa cum spuneam, suntem mereu atenți la evoluțiile pieței, am conceput diferite variante de colaborare, având pachete care includ închirierea, lunar sau pentru un eveniment, sau achiziționarea frigiderelor Escape Display. Oferim, bineînțeles, servicii de mentenanță și tot sprijinul în producerea display-urilor branduite. Avem colegi care susțin traininguri pentru instalarea și manipularea corectă a acestora. Și, nu în ultimul rând, avem un depozit foarte mare, unde putem asigura servicii de depozitare pentru perioadele dintre evenimente”, a mai spus George Ștefănescu.
Toate atuu-urile prezentate mai sus sunt susținute și de cei care deja folosesc Escape Display în campaniile lor de promovare din magazine. ”Escape Display este genul de material modern, care îți oferă posibilitatea atât de a-l personaliza și transporta ușor, cât și de a-l amplasa exact acolo unde ai nevoie de el. L-am folosit în campaniile noastre de activare în magazine. Pe lângă faptul că îți oferă posibilitatea unei plasări secundare, exact lângă standul de degustare, te ajută și să ai produsul promovat exact la îndemâna consumatorului. Practic poți amplasa standul de degustare oriunde în magazin, inclusiv la zona de produse complementare”, ne-a declarat Alexandra Stoinoiu, Senior Trade Marketing Specialist la Hochland România.
Aceeași părere o are și Andreea Constantinescu, Marketing Manager la Whiteland Sales&Marketing, care ne-a spus că “Escape Display este un tool de marketing inovator care conferă pe lângă un spațiu generos de branding și comunicare la locul vânzării și un spațiu suplimentar de expunere a produsului care poate genera vânzări imediate. Noi am folosit Escape Display în cea mai recentă campanie de sampling Milka, dorind să avem lângă promoter un spațiu suplimentar de expunere, astfel incât consumatorul să poată beneficia de produsul pe care îl promovăm fără efort suplimentar, generând vânzări mult mai mari. În plus, Escape Display generează vizibilitate suplimentară la raft produselor care necesită temperatură controlată și care nu puteau fi expuse suplimentar până acum“.
Cum accelerează Escape Display creșterea afacerii tale?
1. Crește vizibilitatea și vânzările
Generează creșterea vânzărilor prin creșterea vizibilității în magazine. Obține expunere maximă în magazine cu Escape Display, frigiderul tău promoțional!
2. Crește succesul lansărilor de produse
Crește-ți vizibilitatea în categoria în care activezi și asigură-te ca noul tău produs este văzut și încercat de consumatorii tăi țintă. Poți să-l folosești atunci când faci promoții, să maximizezi imaginea și vânzarea la standul promoțional!
3. Te face remarcat în categorie
Obține avantajul de a avea un spațiu de expunere separat, în Escape Display, frigiderul tău promoțional, care să îți ajute produsul să nu stea, înghesuit, lângă produsele competiției.
4. Oferă avantajul unei plasări complementare
Gândește o plasare suplimentară într-o zonă cu produse complementare. Aici produsul tău poate beneficia de vizibilitate și impact maxim.
Date contact:
George Ștefănescu | Managing Partner
Mobile: 0742.055.005 | C.A. Rosetti , Nr. 47, Bucuresti
www.imersia.ro | www.linkedin.com/imersia
www.facebook.com/ImersiaMultichannelAgency

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Într-o lume în continuă schimbare, afacerile trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive. Una dintre cele mai promițătoare oportunități de franciză este Nomasvello.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start