Ucraina deschide ușa francizei spre Europa
În prezent, PROFIT system dezvoltă concepte de franciză și asigură promovarea francizelor pe portalurile proprii în 15 țări, dintre care 12 sunt în Europa Centrală și de Est / Nord (România, Polonia, Ungaria, Serbia, Cehia, Croația, Slovacia, Slovenia, Macedonia, Ucraina, Lituania, Letonia), la care se adaugă Italia, Rusia și Arabia Saudită. Noul partener ucrainean va facilita intrarea francizorilor străini în Ucraina și, de asemenea, în Kazahstan, unde operează Grupul de franciză. Pe de altă parte, brandurile ucrainene vor avea acces mai ușor la toate piețele europene din grupul PROFIT system. Contractul dintre cele două companii vizează cooperarea în domeniul consultanței, serviciilor juridice, promovării și francizării. Aceasta ar putea fi o veste bună pentru francizorii români care doresc să se extindă pe piețele din Ucraina și Kazahstan, dar și în alte țări în care Grupul PROFIT system este prezent.
Franchise Group este cea mai mare companie de consultanță în domeniul francizării din Ucraina. Aceasta are ca activitate principală crearea și vânzarea de concepte de franciză. Companiile din Franchise Group operează în mai multe industrii, cum ar fi industria alimentară, a ospitalității și a gastronomiei. "Strategia noastră de dezvoltare se bazează pe achiziția de parteneri locali puternici care deja operează pe piața de franciză" - spune Michał Wiśniewski, CEO al Grupului PROFIT system. "Prin urmare, clienții noștri se pot baza pe suport de specialitate pe diverse piețe europene. În același timp, partenerii noștri, care au adoptat strategia companiei noastre, pot oferi clienților lor asistență privind expansiunea în Europa" - adaugă Michał Wiśniewski.
Rezultate cooperării cu partenerii de franciză din Grupul PROFIT system vor fi vizibile la târgul de franciză din luna octombrie, din Varșovia, unde vor fi introduse mai multe concepte noi, din diverse țări. Grupul PROFIT system este inițiatorul Expo Franchise din Varșovia și anul acesta organizează cea de-a 17-a ediție a târgului.
Articole citite
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start