Ucraina deschide ușa francizei spre Europa

În prezent, PROFIT system dezvoltă concepte de franciză și asigură promovarea francizelor pe portalurile proprii în 15 țări, dintre care 12 sunt în Europa Centrală și de Est / Nord (România, Polonia, Ungaria, Serbia, Cehia, Croația, Slovacia, Slovenia, Macedonia, Ucraina, Lituania, Letonia), la care se adaugă Italia, Rusia și Arabia Saudită. Noul partener ucrainean va facilita intrarea francizorilor străini în Ucraina și, de asemenea, în Kazahstan, unde operează Grupul de franciză. Pe de altă parte, brandurile ucrainene vor avea acces mai ușor la toate piețele europene din grupul PROFIT system. Contractul dintre cele două companii vizează cooperarea în domeniul consultanței, serviciilor juridice, promovării și francizării. Aceasta ar putea fi o veste bună pentru francizorii români care doresc să se extindă pe piețele din Ucraina și Kazahstan, dar și în alte țări în care Grupul PROFIT system este prezent.
Franchise Group este cea mai mare companie de consultanță în domeniul francizării din Ucraina. Aceasta are ca activitate principală crearea și vânzarea de concepte de franciză. Companiile din Franchise Group operează în mai multe industrii, cum ar fi industria alimentară, a ospitalității și a gastronomiei. "Strategia noastră de dezvoltare se bazează pe achiziția de parteneri locali puternici care deja operează pe piața de franciză" - spune Michał Wiśniewski, CEO al Grupului PROFIT system. "Prin urmare, clienții noștri se pot baza pe suport de specialitate pe diverse piețe europene. În același timp, partenerii noștri, care au adoptat strategia companiei noastre, pot oferi clienților lor asistență privind expansiunea în Europa" - adaugă Michał Wiśniewski.
Rezultate cooperării cu partenerii de franciză din Grupul PROFIT system vor fi vizibile la târgul de franciză din luna octombrie, din Varșovia, unde vor fi introduse mai multe concepte noi, din diverse țări. Grupul PROFIT system este inițiatorul Expo Franchise din Varșovia și anul acesta organizează cea de-a 17-a ediție a târgului.
Articole citite

Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start