Un brand dedicat bărbaților - o franciză pentru toată lumea
Înființată în 1992 în Portugalia, Giovanni Galli este astăzi unul dintre cele mai respectate branduri de modă pentru bărbați, de pe piața portugheză, cu o rețea de retail care cuprinde aproximativ 50 de magazine. - Nu există aproape niciun oraș din Portugalia care să nu aibă un magazin Giovanni Galli pe strada principală - spune Tiago Karuso, Manager expansiune brand. Pe lângă faptul că este un brand de modă care exemplifică cel mai bine „eleganța italiană”, Giovanni Galli se remarcă și pentru raportul excelent calitate-preț. Sunt foarte apreciate costumele clasice, cămășile, cravatele - ca parte din linia de produse de bază - dar, la fel ca majoritatea mărcilor de acest tip, articolele casual si sportive completează gama.
Cu o rețea de vânzare cu amănuntul deja de invidiat pe piața-mamă, compania a decis în urmă cu câțiva ani să se extindă dincolo de granițele Portugaliei. Inițial, s-au concentrat pe piețele din Orientul Mijlociu și Africa, iar acum, potrivit lui Karuso, s-au dedicat expansiunii în Europa. Primele magazine pe plan european, după Portugalia, s-au deschis în 2011, în Slovenia - unde brandul operează printr-un master francizat. - Vrem să devenim primul brand portughez specializat în moda bărbaților, care va obține succes și pe piețele externe - subliniază reprezentanții companiei - și căutăm parteneri pentru dezvoltarea rețelei de franciză în alte țări din această regiune.
- În primul rând, ne interesează un master francizat care ar primi drepturile de a dezvolta brandul și rețeaua în toată regiunea, dar dacă sunt candidați interesați doar de o țară, vom lua în considerație și această opțiune. Nu excludem varianta de a acorda o franciză individuală, deschiderea unuia sau mai multor magazine sau a unei francize gen colț de magazin, unde Govannni Galli ar avea un loc în cadrul unui magazin multibrand existent - explică Tiago Karuso toate opțiunile.
Ceea ce face ca această franciză de modă să fie specială este faptul că partenerii nu vor plăti nicio taxă pentru aderarea la sistem și nici nu vor trebui să plătească taxele de franciză uzuale. Compania - explică Karuso - a optat pentru o colaborare care nu va împovăra partenerul în acest fel, deoarece, în acest moment, este important pentru ei să extindă rețeaua și să crească nivelul de notorietate al mărcii în regiune.
- Studiind această regiune, am observat că sectorul modei nu este încă dezvoltat, așa cum este de exemplu, în Spania sau în Portugalia. Am văzut că există un anume „spațiu disponibil” atât în ceea ce privește numărul de mărci, cât și în numărul de magazine, fapt pentru care considerăm că există o bună oportunitate de afaceri. Spațiul disponibil înseamnă loc pentru creștere și dezvoltare - spune Karuso.
- Pe de altă parte, credem că Giovanni Galli ar avea succes în această regiune. În primul rând, produsele sunt de foarte bună calitate și sunt mai accesibile ca preț față de alte mărci din aceeași categorie. De asemenea, acest brand poate concura fără probleme cu alte brand-uri, întrucât provine de pe o piață foarte competitivă. De exemplu, este firesc ca mărcile din Spania, care reprezintă astăzi o putere în lumea modei, să încerce mai întâi dezvoltarea în Portugalia, astfel încât, atât pe piața internă, cât și pe cea spaniolă, să se lupte cu multe alte mărci globale. Faptul că Giovanni Galli a supraviețuit și a crescut în acest context competitiv, în toți acești ani, demonstrează clar puterea brand-ului. În Portugalia, este un brand cu adevărat mare, în spatele căruia se află o companie serioasă, de renume - explică Karuso.
Brand-ul Giovanni Galli este deținut de unul dintre cele mai mari grupuri din industria textilă din Portugalia - Unifato Group, care este și francizat al mai multor mărci internaționale pentru teritoriul Portugaliei, dar și proprietarul a două fabrici de textile. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că cea mai mare parte a colecției pentru Giovanni Galli este produsă în Portugalia, deci în UE, fapt care, potrivit lui Karuso, este un alt avantaj al mărcii. În plus, proprietarii conceptului sunt foarte deschiși la o viitoare colaborare și subliniază faptul că oricine este interesat va fi binevenit. - Aceasta înseamnă că ușile tuturor magazinelor din Portugalia sunt deschise larg tuturor potențialilor parteneri care ar dori să vină să vadă cum funcționează magazinul, cum arată magazinele, care este traficul, adaugă Karuso.
Pentru a deschide un magazin Giovanni Galli, francizatul trebuie să găsească o locație potrivită. Sunt recomandate magazinele amplasate în centrele comerciale sau pe străzile aglomerate, cu o suprafață de 100m2 (plus 30% pentru depozit), cu deschidere de 6 până la 8 metri liniari. Partenerul investește apoi în decorarea spațiului de vânzare conform standardelor și elementelor de brand. În acest moment, este dificil de estimat ce sumă ar fi necesară pentru decorarea și dotarea magazinului, deoarece depinde foarte mult de condițiile pieței locale. De asemenea, francizatul va aloca buget pentru a cumpăra colecțiile de sezon.
Pe durata colaborării, francizorul va monitoriza și ajuta francizatul în fiecare etapă a activității, inclusiv în selectarea locației, amenajarea magazinului, expunerea colecțiilor, comercializarea, conducerea afacerii. Partenerii preferați, care ar fi destinatarii ideali ai acestei francize, sunt companii cu experiență în industria modei, companii care au cooperat deja cu francizori străini, dar și investitori sau fonduri private.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment