Fitness în 30 de minute

Clubul de fitness FitCurves vrea să deschidă 6 cluburi în București și încă 8 la nivel național. La nivel internațional, pentru perioada 2012-2013, compania vizează ca zonă de extindere Africa, dar și statele în proces de dezvoltare. În prezent, FitCurves deține în țara noastră două locații, deschise în sistem de franciză, ambele în București: una în zona Mall Vitan și una în Ghencea.
FitCurves este un club de fitness dedicat în exclusivitate femeilor. Programul FitCurves combină antrenamentul cardio cu cel de forță și streching și se face de 3 ori pe săptămână în ședințe care durează 30 de minute.
”Femeile din România nu au fost obișnuite cu programele de fitness și încă există o confuzie între a slăbi și a face fitness. Dar după ce au venit prima dată la FitCurves au rămas membre fidele programului de 30 de minute pentru că au obținut rezultate rapide.” a declarat Emanuel Clonda, FitCurves franchise owner.
Primul centru FitCurves din România a fost deschis de Curves International Inc., cea mai mare franciză de fitness din lume, pe 12 noiembrie 2009, în zona Mall Vitan din București. De la inaugurare până în prezent, peste 570 de femei și-au făcut abonament la FitCurves. Al doilea club din România a fost deschis la finalul anului 2011 în zona Ghencea din Capitală.
La nivel internațional cluburile de fitness Curves numără există peste 15.000 de locații în 75 de țări. În Statele Unite ale Americii există un centru Curves la fiecare două restaurante McDonald's.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start