Activitatea s-a desfășurat în perioada 8-11 octombrie, în celebra stațiune montană, și a reunit antreprenori de succes la nivel național, care își dezvoltă deja afacerea în sistem de franciză sau caută să să o dezvolte în viitor. Potrivit portalului Franchising.ua, aparținând companiei internaționale de consultanță în franciză PROFIT system, Franchise Camp va deveni principalul grup de acest fel din Ucraina.
„Franciza în Ucraina s-a dezvoltat întotdeauna în ciuda crizelor. Acum există în țară aproximativ 500 de companii care vând francize, iar obiectivul nostru este de 1000 de companii de franciză. Pregătim o tabără de franciză pentru a testa noi formate, pentru a introduce francizatori și pentru a crea o comunitate de franciză puternică ”, a declarat Miroslava Kozachuk, CEO și cofondator al grupului de francize. Aceasta apreciază că Ucraina are nevoie de noi factori de creștere.
Timp de trei zile, antreprenori de top au ajutat participanții să învețe cum să selecteze și să creeze un concept de “franciză - 2030”, care va fi solicitată peste un deceniu. Echipele au fost antrenate de Alexander Petrenko, coproprietar al Eco-Shop, Alexei Fillpencov, dezvoltator international de afaceri al companiei Dodo Pizza, cel mai mare francizor rus pe piețele din Africa, Germania și Marea Britanie, care activează și în orașe din România, dar și Anastasia Baranova, director al lanțuui PivoBanc, care stabilește tendințele pe piața berii artizanale.
Participanții la tabăra de franciză și-au putut testa viabilitatea propriilor idei de afaceri și au găsit parteneri pentru implementarea acestora. Proprietarii companiilor cu franciză operațională au putut primi recomandări 24/7 din partea antrenorilor și a membrilor juriului privind dezvoltarea rețelei, intrarea pe piața internațională și crearea de colaborări.
Cele mai bune francize au fost alese de oameni de afaceri a căror activitate este nominalizată de Forbes, cum ar fi Andrey Zdesenko (fondator și CEO al Biosphere, coproprietar al lanțului de restaurant Vapiano Ucraina și fondator al rețelei de boutique de îmbrăcăminte Charisma Fashion Group), Alexander Berezhansky, (cofondator și CEO al grupului Berta - cea mai mare companie de distribuție de pe piața FMCG din Ucraina, cu mai multe lanțuri proprii de retail: Blizenko, Chistenko, Image), Boris Shestopalov (coproprietar și CEO al grupului HD, o platformă agroalimentară cu complexe de procesare și logistică, companie care și-a creat propriul fond de investiții în valoare de 20 de milioane de dolari) și Taras Kitsmey (fondatorul SoftServe, care astăzi este unul dintre cei mai mari trei angajatori IT din Ucraina).
Franchise Camp este un proiect educațional al Franchise Group, care a creat francizele G.Bar, Eco-Lavki și Fransua. Cei mai mulți dintre participanții la Franchise Camp au fost absolvenți ai proiectului Prima Școala de Franciză, lansată în această toamnă. În viitor, Franchise Camp ar trebui să devină o „minte colectivă”, un punct de intrare în sistemul de franciză, precum și o modalitate de upgradare a afacerii.
Articole citite

Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Școlile de schi în franciză încep să cucerească tot mai mulți adepți în statele europene, iar antreprenorii și iubitorii sporturilor de iarnă nu pot fi decât mulțumiți.
Cele mai citite

Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start