Marţi
13.10.2020
Franchise Camp, prima tabără de afaceri în franciză din Ucraina, organizată în stațiunea Bukovel, trasează viitorul acestui gen de afaceri
 

Activitatea s-a desfășurat în perioada 8-11 octombrie, în celebra stațiune montană, și a reunit antreprenori de succes la nivel național, care își dezvoltă deja afacerea în sistem de franciză sau caută să să o dezvolte în viitor. Potrivit portalului Franchising.ua, aparținând companiei internaționale de consultanță în franciză PROFIT system, Franchise Camp va deveni principalul grup de acest fel din Ucraina.

 „Franciza în Ucraina s-a dezvoltat întotdeauna în ciuda crizelor. Acum există în țară aproximativ 500 de companii care vând francize, iar obiectivul nostru este de 1000 de companii de franciză. Pregătim o tabără de franciză pentru a testa noi formate, pentru a introduce francizatori și pentru a crea o comunitate de franciză puternică ”, a declarat Miroslava Kozachuk, CEO și cofondator al grupului de francize. Aceasta apreciază că Ucraina are nevoie de noi factori de creștere.

Timp de trei zile, antreprenori de top au ajutat participanții să învețe cum să selecteze și să creeze un concept de “franciză - 2030”, care va fi solicitată peste un deceniu. Echipele au fost antrenate de Alexander Petrenko, coproprietar al Eco-Shop, Alexei Fillpencov, dezvoltator international de afaceri al companiei Dodo Pizza, cel mai mare francizor rus pe piețele din Africa, Germania și Marea Britanie, care activează și în orașe din România, dar și Anastasia Baranova, director al lanțuui PivoBanc, care stabilește tendințele pe piața berii artizanale.

Participanții la tabăra de franciză și-au putut testa viabilitatea propriilor idei de afaceri și au găsit parteneri pentru implementarea acestora.  Proprietarii companiilor cu franciză operațională au putut primi recomandări 24/7 din partea antrenorilor și a membrilor juriului privind dezvoltarea rețelei, intrarea pe piața internațională și crearea de colaborări.

Cele mai bune francize au fost alese de oameni de afaceri a căror activitate este nominalizată de Forbes, cum ar fi Andrey Zdesenko  (fondator și CEO al Biosphere, coproprietar al lanțului de restaurant Vapiano Ucraina și fondator al rețelei de boutique de îmbrăcăminte Charisma Fashion Group), Alexander Berezhansky, (cofondator și CEO al grupului Berta - cea mai mare companie de distribuție de pe piața FMCG din Ucraina, cu mai multe lanțuri proprii de retail: Blizenko, Chistenko, Image), Boris Shestopalov (coproprietar și CEO al grupului HD, o platformă agroalimentară cu complexe de procesare și logistică, companie care și-a creat propriul fond de investiții în valoare de 20 de milioane de dolari) și Taras Kitsmey (fondatorul SoftServe, care astăzi este unul dintre cei mai mari trei angajatori IT din Ucraina).

Franchise Camp   este un proiect educațional al Franchise Group, care a creat francizele G.Bar, Eco-Lavki și Fransua. Cei mai mulți dintre participanții la Franchise Camp au fost absolvenți ai proiectului Prima Școala de Franciză, lansată în această toamnă. În viitor, Franchise Camp ar trebui să devină o „minte colectivă”, un punct de intrare în sistemul de franciză, precum și o modalitate de upgradare a afacerii.


Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015