Profitul PepsiCo a scăzut în T2

PepsiCo a anunțat pentru trimestrul al doilea al acestui an un profit net de 1,49 miliarde de dolari, în scădere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut, când compania raporta un profit net de 1,89 miliarde de dolari, transmite Bloomberg. Vânzările totale ale PepsiCo au scăzut cu 2,2% în trimestrul al doilea, la 16,5 miliarde de dolari, după ce compania a efectuat schimbări de franciză la operațiunile de îmbuteliere din China și Mexic.
Prețurile produselor companiei au fost majorate la nivel mondial, de la începutul anului până în prezent, cu peste 9% de către Indra Nooyi, directorul companiei. Acesta a mărit cu peste 40% bugetul pentru promovarea pe piața din Statele Unite ale Americii a unor branduri ca Pepsi-Cola, Mountain Dew și Doritos. Vânzările băuturilor au crescut cu 1%, iar cele ale snacks-urilor cu 6 procente.
La nivel mondial, compania comercializează independent sau împreună cu parteneri ca Unilever și Starbucks următoarele băuturi și chipsuri: Pepsi-Cola, Pepsi Diet, Pepsi MAX, Mountain Dew, Gatorade, Tropicana, 7UP, Mirinda, Lipton, Aquafina, Brisk, Sierra Mist, Starbucks Ready to drink, Lays, Doritos, Quaker Oats, Cheetos, Ruffles, Tostitos, Fritos, Walkers.
Compania PepsiCo a intrat pe piața românească în anul 2004, când a achiziționat Star Foods, liderul pieței locale de chipsuri. Brandul Pepsi-Cola era însă disponibil în România încă din perioada comunismului, mai exact din anul 1965.
(E.C.)
Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start