Târgurile europene de franciză se redeschid
După mai bine de un an de călătorii restricționate, blocaje și alte reguli sanitare impuse de autorități, organizatorii târgurilor de franciză de la Paris și Varșovia au confirmat că sunt pregătiți să meargă mai departe și să reia activitatea în toamna următoare.
Ambele gazde sunt dornice să recupereze timpul pierdut, aducând sute de sute de expozanți locali și internaționali B2B și B2C și chiar mai mult.
După o campanie europeană intense de vaccinare, guvernele și-au exprimat optimismul în privința revenirii la normalitate în privința celor două mari evenimente-cheie ale sistemelor de franciză de pe Continent.
Cele două echipe organizatoare lucrează neobosit pentru a implementa măsurile impuse de autoritățile statale și pentru a aplica procedurile necesare pentru ca cei aproximativ 45.000 de vizitatori, estimați să participe la cele două evenimente să poată beneficia de cele mai bune și sigure condiții. Regulile de livrare pentru expozițiile de la Paris și Varșovia se bazează pe decizii guvernamentale care se așteaptă să fie finalizate în vară, așa că, rămâneți la curent cu noutățile în domeniu.
Organizatorul târgului de franciză din Varșovia și directorul Profit Systems, Michał Wiśniewski este încântat de revenirea internațională a expoziției în 2021, după ce, anul trecut, a trebuit să organizeze un eveniment local la scară redusă. “Este, desigur, un eveniment de neprețuit care face legătura între companii și clienți din întreaga lume. Expozițiile sunt importante pentru creșterea economică. Nicăieri nu a să găsești atât de multe oportunități, sub aceeași umbrelă, ca la aceste târguri internaționale”, a spus Wiśniewski.
Reed Expositions, organizatori de evenimente Franchise Expo Paris, au declarat că, în ciuda problemelor financiare globale, franciza este un model rezistent și un instrument redutabil pentru redresarea economică. „Mai mult ca oricând, în aceste vremuri dificile, rolul nostrum este să ne sprijinim membrii și pe viitorii candidați la franciză să își dezvolte afacerile”, au transmis membrii echipei de coordonare a evenimentului.
Târgul de Franciză Expo Paris
Franchise Expo Paris, va avea loc în perioada 26-29 septembrie 2021. Aceasta este a 39-a ediție și va avea fi organizată la Paris Expo Porte de Versailles din Paris - Franța. Cunoscută drept cea mai mare expoziție de franciză de acest gen din Europa, va găzdui peste 400 de mărci în franciză din Franța și alte state ale lumii. Vor fi pavilioane internaționale din SUA, Italia, Taiwan, Brazilia, Malaezia, Rusia, Canada etc. Se așteaptă ca peste 35.000 de oameni de afaceri să fie prezenți la târg în cele patru zile dedicate acestui eveniment.
De asemenea, vor fi organizate aproximativ 100 de ateliere și conferințe pentru viitorii antreprenori pentru a-I ajuta să învețe să își modeleze proiectele conform viziunii lor. De asemenea, vor fi prezente asociații de antreprenori care au drept scop sprijinirea, informarea și instruirea viitorilor francizați.
Târgul Franchise Expo Paris va fi susținut, anul acesta, de o platformă digitală care va fi disponibilă atât pentru expozanți, cât și pentru vizitatorii care nu vor putea să participe fizic la eveniment. Cei care se înscriu, vor putea experimenta Franchise Expo Paris de acasă, prin seminarii web și întâlniri de afaceri cu deținătorii de mărci și cu sisteme prezentate în această ediție.
Expoziția din acest an are, de asemenea, un program dedicat pentru investitori, master francizați și multi / multi-unit, care doresc să găsească un brand de implementat în țara lor. Aceștia vor oferi asistență personală pentru a găsi și întâlni expozanții potriviți.
Pentru mai multe informații despre Franchise Expo Paris, accesați franchiseparis.com.
Târgul de Franciză Varșovia
Târgul de Franciză din Varșovia - Polonia se va desfășura în perioada 14-16 octombrie 2021. Cea de a 19-a ediție va avea loc tot în deja emblematicul Palat al Culturii și Științei. Europa de Est este una dintre piețele cu cea mai mare creștere din lume, Polonia fiind liderul acestui sistem. Acest lucru face din Warsaw Franchise Expo un loc primordial pentru schimbul de contacte și întâlnirea cu potențiali parteneri de afaceri. Este o oportunitate cu adevărat excelentă pentru companiile de franciză de a întâlni potențiali francizați și de a-și dezvolta afacerile în regiune. Vizitatorii expoziției sunt, în principal, antreprenori și proprietari de IMM-uri care caută oportunități bune de franciză.
În cele trei zile în care este deschisă, Franchise Expo Varșovia va prezenta peste 200 de mărci de franciză, atât locale, cât și internaționale, aducând aproximativ 7.000 de vizitatori.
Organizatorii Franchise Expo Varșovia, Franchising.pl și PROFIT System - o companie de consultanță specializată în franciză - vor aduce la eveniment The Training Forum; o serie de ateliere cu lideri de afaceri și experți de pe piața francizei. Târgul este o oportunitate semnificativă pentru participanți de a-și dezvolta nivelul de gestionare a propriei afaceri, de a dobândi noi cunoștințe de specialitate și de a descoperi noi experiențe din lumea reală a francizei.
Dacă doriți mai multe informații despre participarea sau rezervarea unui stand ca expozant, consultați franchisewarsaw.com.

Articole citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start