Principii care asigură supraviețuirea în criză

Pandemia de coronavirus ne-a întors tuturor viața pe dos. A creat frică, incertitudine, unde de șoc financiar și o tragedie umană de proporții greu de crezut cu un an și ceva în urmă. Cu toate acestea, firmele și companiile care se bazează pe principiile fundamentale de bază și care își cunosc bine clienții și mențin o relație strânsă cu aceștia pot supraviețui oricărei crize, cu condiția să rămână agili și să se adapteze schimbărilor pieței. După șocul inițial, este important să te uiți dincolo de ziua de azi și să îți reglezi afacerea cât mai repede posibil, a declarat pentru revista Forbes, Jeff Bevis, consultant în franciză de mai aproape 40 de ani.
Bevis spune că sunt patru principii fundamentale pentru menținerea unei afaceri.
Oamenii contează
Ca întotdeauna, cel mai mare atu al tău este echipa. Organizațiile care au o echipă puternică, loială, care crede cu adevărat în misiunea afacerii, pot rămâne puternice. În primul rând, aveți grijă de angajații voștri. Asigurați-vă că sunt în siguranță, sănătoși și asigurați. Nu știi niciodată când va apărea o altă provocare și când va veni, ei te vor sprijini dacă și tu faci asta. O echipă puternică câștigă de fiecare dată.
Ascultă-ți clienții
Ai o bază de clienți pe care o cunoști bine. Contactează-i des și obține feedback în mod constant. Dacă îi asculți cu adevărat îi iei în serios acel feedback, părerea clientului va face diferența față de competiție, indiferent de sectorul în care activezi.
Planifică, dar rămâi flexibil
În orice circumstanțe, fă planificare strategică și rămâi deschis la schimbările pieței. Chiar este adevărat că cei care nu reușesc să planifice, pot mai să eșueze mai ușor. Dacă ai planuri strategice bine concepute, asigură-te că dispui și de flexibilitatea să pivotezi spre alte scenarii.
Privește spre viitor
Fii mereu în căutarea proceselor și tehnologiilor care îți pot poziționa afacerea astfel încât să aibă succes în viitor. Rămâi mereu în joc. Analizează inovațiile care vor permite operațiunile la distanță și accesează mediile alternative de muncă pentru ați menține operațiunile în caz că intervine o nouă criză.
În momente ca acestea, este important ca organizațiile și cei implicați să respecte principiile de orientare, menținând cultura companiei lor și să facă ceea ce știu că este corect. S-au schimbat multe, dar aceste adevăruri vor rămâne mereu valabile.
Articole citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start