Vânzări în creștere pentru Metro

Creșterea rezultatelor financiare de pe piața locală a contribuit la majorarea afacerilor comapniei în Europa de Est, unde vânzările grupului de retail german Metro Cash&Carry au crescut cu 3,3% în primul semestru al anului 2012, la 5,6 miliarde de euro, scrie Mediafax. La nivel mondial, vânzările grupului Metro au crescut cu 2% în primul semestru, la 31,5 miliarde euro, iar profitul net a coborât cu 57,4%, la 28 milioane euro.
Vânzările Real în Europa de Est, hipermarket care face parte tot din grupul Metro, au scăzut cu 2,8% în prima jumătate a anului, la 1,39 miliarde de euro. Scăderea a fost cauzată în principal de fluctuațiile de pe piețele valutare.
Grupul german Metro deține în România 32 de magazine Metro Cash&Carry și 24 de hipermarketuri Real. Primul centru de distribuție Metro din România a fost deschis în București, în luna octombrie a anului 1996.
În anul 2011, vânzările Metro în România au scăzut cu circa 8%, la 1,68 miliarde de euro, de la 1,83 miliarde de euro în 2010. În aceeași perioadă, vânzările Real au coborât de la 694 milioane de euro la 627 milioane de euro.
Metro Cash&Carry, divizie a Metro Group, este reprezentată în 30 de țări cu peste 700 de magazine cash&carry. Metro Group numără aproximativ 280.000 de angajați și operează 2.200 de locații în 33 de țări.
(L.N.)
Articole citite

Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Floria s-a impus ca un model de succes într-o piață în plină expansiune în care florile nu sunt doar decorațiuni efemere, ci o parte integrantă a culturii noastre.
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start