Vânzări în creștere pentru Metro

Franciza „La Doi Paşi”, lansată de METRO Cash&Carry în martie 2012, în România, reuneşte în prezent 200 de magazine în toată ţara.
Vineri
03.08.2012
Pentru prima dată în ultimii 3 ani, vânzările Metro Cash&Carry în România au crescut în cel de-al doilea trimestru al acestui an.
 

Creșterea rezultatelor financiare de pe piața locală a contribuit la majorarea afacerilor comapniei în Europa de Est, unde vânzările grupului de retail german Metro Cash&Carry au crescut cu 3,3% în primul semestru al anului 2012, la 5,6 miliarde de euro, scrie Mediafax. La nivel mondial, vânzările grupului Metro au crescut cu 2% în primul semestru, la 31,5 miliarde euro, iar profitul net a coborât cu 57,4%, la 28 milioane euro.

Vânzările Real în Europa de Est, hipermarket care face parte tot din grupul Metro, au scăzut cu 2,8% în prima jumătate a anului, la 1,39 miliarde de euro. Scăderea a fost cauzată în principal de fluctuațiile de pe piețele valutare.

Grupul german Metro deține în România 32 de magazine Metro Cash&Carry și 24 de hipermarketuri Real. Primul centru de distribuție Metro din România a fost deschis în București, în luna octombrie a anului 1996.

În anul 2011, vânzările Metro în România au scăzut cu circa 8%, la 1,68 miliarde de euro, de la 1,83 miliarde de euro în 2010. În aceeași perioadă, vânzările Real au coborât de la 694 milioane de euro la 627 milioane de euro.

Metro Cash&Carry, divizie a Metro Group, este reprezentată în 30 de țări cu peste 700 de magazine cash&carry. Metro Group numără aproximativ 280.000 de angajați și operează 2.200 de locații în 33 de țări.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015