Rețeaua Starbucks din Europa se micșorează

Starbucks este prezent pe piața din România din anul 2007.
Vineri
03.08.2012
Deși Starbucks a anunțat rezultate financiare favorabile pentru al treilea trimestru din 2012, compania va închide o serie de unități.
 

Cel mai mare lanț de cafenele din lume a anunțat în decursul săptămânii trecute că va închide câteva unități din Europa de Vest din cauza rezultatelor sub așteptări înregistrate de acestea și a problemelor economice din regiune. În perioada crizei financiare din Statele Unite ale Americii, Starbucks a închis aproape 1.000 de locații, însă în prezent rețeaua de cafenele parcurge un traseu ascendent pe această piață.

În ultimele luni, la nivel global, Starbucks a deschis 231 de noi cafenele, la care se adaugă cele 600 de magazine din China și primele unități din Finlanda și Costa Rica. În anul 2013, lanțul de cafenele plănuiește să deschidă încă 1.200 de unități.

În iulie 2012 compania a anunțat rezultate financiare în creștere. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, profitul Starbucks a crescut cu 19%, de la 279 milioane $ , la 331,1 milioane $. Vânzările au crescut cu 13%, la 3,3 miliarde $.

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume, este prezent pe piața din România din anul 2007, unde operează 8 unități: 5 în București : Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, și câte una în Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov. Pe piața locală, Starbucks concurează cu Turabo Cafe, CreamCaffe, ViaCaffe, Coffeeright, Gloria Jean's.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015