Perioada promoțiilor

De la 1 august, retailerii de modă din România, inclusiv magazinele online și outleturile, au început lichidările de stocuri pentru colecțiile de vară. Prețul produselor a fost micșorat cu 70 până la 90%. Potrivit Capital, această strategie poate crește volumul de vânzări al retailerilor cu cel puțin 20%. Cei mai mulți retaileri apelează la varianta promoțiilor: oferirea de vouchere, al doilea produs la jumătate de preț, al treilea produs gratis la cumpărarea altor două produse etc.
Promoțiile sunt utilizate frecvent deoarece pentru a putea scrie „reduceri” în vitrinele magazinelor, retailerii trebuie să plătească o taxă la primărie și să anunțe care este exact perioada în care se aplică reducerile de preț. Promoțiile se pot face oricând în timpul anului, cu condiția să nu se vândă sub prețul de achiziție.
Cele mai frecvente ocazii pentru promoții sunt: deschiderea unui nou magazin, zilele de 1 și 8 martie, sărbătoarea Paștelui și a Crăciunului, revelionul, introducerea unei noi colecții vestimentare etc.
New Look, retailer care deține 7 magazine pe piața locală, toate deschide prin franciză, a micșorat prețul unor articole cu până la 80%, potrivit informațiilor publicate pe una dintre rețelele de socializare a companiei.
Un alt retailer de fashion care anunță reduceri de până 80% pe una dintre rețelele de socializare ale companiei este TinaR, singura franciză autohtonă din domeniul fashion retail.
Cei mai cunoscuți retaileri de fashion din țara noastră sunt: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Mango, Motivi, Tina R, H&M, New Look, New Yorker, C&A, House of Art, Nissa, Fox, Pimkie, Flo&Jo, Terranova ș.a.
(L.N.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment