Expo Shop - eveniment dedicat industriei de RETAIL

Între 4 și 7 octombrie a.c., la Romexpo, pavilionul B1, furnizorii de servicii, soluții și echipamente destinate zonelor comerciale vin la EXPO SHOP să prezinte tehnologiile de ultimă oră reprezentanților din domeniul RETAIL. Experiența de vizitator EXPO SHOP poate reprezenta acel impuls de care este nevoie pentru ca afacerea să ajungă la nivelul visat. Putem discuta despre vizitatori care reprezintă fie un startup, un brand consacrat sau un business în plină dezvoltare. Pe lângă EXPO SHOP, poți vizita GRATUIT și alte două târguri, ALL2PRINT SHOW și CORPORATE GIFT SHOW.
La Expo Shop găsești secretul conexiunii Brand-Client.
Una dintre temele de efect ale târgului este zona de Digital Signage, unde firmele de top își vor prezenta produsele revoluționare din domeniu. În zona de RETAIL, se poate spune că fenomenul Digital Signage este încă la început. Sistemele de Digital Signage sunt utilizate pentru a afișa conținut digital pe panouri LED sau proiectoare, sau chiar holograme, în locații publice sau comerciale. Acestea pot fi utilizate într-o varietate de scopuri, de la publicitate și informare până la divertisment, educație și, mai ales, comercial. Prin afișajele Digital Signage se creează o scurtătură revoluționară prin care brandul și clientul își dau întâlnire. Personalizarea mesajelor face ca Digital Signage să se potrivească mai multor businessuri din domeniul RETAIL.
Live Supermarket, un concept Expo Shop & ALL2PRINT SHOW.
Live Supermarket este o zonă interactivă amenajată cu super produse din domeniul RETAIL, în care vor fi prezentate soluții și tehnologii de ultimă oră. Vizitatorii, fie că reprezintă un hypermarket, un supermarket, un magazin stradal sau chiar de cartier, descoperă aparatură de top dedicată domeniului. Conceptul de Live Supermarket este organizat în colaborare cu ALL2PRINT SHOW și aduce în prim-plan o nouă dimensiune a RETAIL-ului și a Printului Digital.
Produsele inovatoare, farmecul din RETAIL.
Inovațiile din domeniul RETAIL vor fi în centrul atenției la ediția Expo Shop din acest an. Se anunță un spectacol al progresului, cu cele mai importante firme de pe piață în rol principal. Produse care vor ușura munca angajaților, care vor simplifica procesul de lucru sau care vor revoluționa întreg sistemul. În cele patru zile, Expo Shop este gazda celor mai importanți jucători din industria de RETAIL. Acestea sunt pricipalele categorii de produse care vor fi prezente la standurile Expo Shop: Digital Signage în RETAIL, echipamente fiscale, echipamente şi soluţii pentru cash management, echipamente şi soluţii pentru self service şi self check out, sisteme de semnalizare şi direcţionare, sisteme de etichetare şi marcare produse la raft, sisteme de iluminare, sisteme de securitate, software şi tehnologii în retail, asociaţii de profil, echipamente, produse plus servicii de curăţenie.
Social-Networking prin Conferințe captivante.
În cadrul celor trei evenimente desfășurate în același timp, Expo Shop, ALL2PRINT SHOW și CORPORATE GIFT SHOW, se vor desfășura în fiecare zi conferințe captivante cu teme din industria de RETAIL și Print Digital. Practic, vizitatorii târgului vor trăi un Social-Networking dedicat industriei, cu teme interesante și informații validate de statutul celor care le prezintă. Temele Conferințelor și toate detaliile se găsesc pe site-ul evenimentului, www.expo-shop.ro.
Cum și când poți vizita Expo Shop?
Accesul la Expo Shop se face gratuit. Doritorii trebuie doar să acceseze site-ul www.expo-shop.ro și să se înregistreze la eveniment. Persoanele care se înscriu la Expo Shop pot vizita și celelalte două târguri B2B care au loc în același timp, ALL2PRINT SHOW și CORPORATE GIFT SHOW.
Romexpo, Pavilion B1.
PROGRAM DE VIZITARE:
4 – 6 octombrie, între orele 10:00 și 17:00.
7 octombrie, între orele 10:00 și 16:00.
Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start