Magazinul Titan din Capitală va fi modernizat

Magazinul Titan din București, deținut de compania Titan Shopping Center, va fi consolidat și modernizat. Suprafața de vânzare a centrului comercial va fi extinsă de la 10.000 de metri pătrați, la 13.500 de metri pătrați. Proiectul de reamenajere a magazinului, demarat la 1 iulie, este structurat în două etape. Până pe 1 decembrie 2012 vor fi reabilitate parterul și primele două etaje, iar până la 1 aprilie 2013 se va finaliza și modernizarea etajelor 3, 4 și 5. Investiția în modernizarea magazinului va depăși suma de 4 milioane de euro.
La parterul magazinului Titan, într-un corp de clădire nou construit, va fi deschis un supermarket Mega Image și o piață agroalimentară. Etajul 1 va include o zonă de fashion, cu magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Nivelul 2 va completa zona de fashion dar va conține și o zonă de food court, cu două cafenele, un restaurant și câteva fast-food-uri.
La etajul al treilea va fi amenajat un centru sportiv care va cuprinde o sală de fitness, două săli de aerobic, saună și un centru spa. La etajul 4 vor fi amenajate locuri de joacă pentru copii, săli de jocuri, bowling și biliard. Etajul 5 va avea o terasă de vară unde vor putea fi vizionate evenimente sportive sau filme pe un ecran special amenajat.
Reprezentanții Titan Shopping Center au declarat că vechilor chiriași li se vor alătura companii ca Sensiblu, Mega Image, Vodafone, Viva Sport, DePurtat, Tonino Lamborghini Caffe, B&B Collection.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start