Magazinul Titan din Capitală va fi modernizat

Etajele 1 și 2 ale magazinului Titan vor fi dedicate zonei de fashion, cu magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.
Vineri
10.08.2012
Suprafața de vânzare a magazinului va fi extinsă cu 3.500 de metri pătrați.
 

Magazinul Titan din București, deținut de compania Titan Shopping Center, va fi consolidat și modernizat. Suprafața de vânzare a centrului comercial va fi extinsă de la 10.000 de metri pătrați, la 13.500 de metri pătrați. Proiectul de reamenajere a magazinului, demarat la 1 iulie, este structurat în două etape. Până pe 1 decembrie 2012 vor fi reabilitate parterul și primele două etaje, iar până la 1 aprilie 2013 se va finaliza și modernizarea etajelor 3, 4 și 5. Investiția în modernizarea magazinului va depăși suma de 4 milioane de euro.

La parterul magazinului Titan, într-un corp de clădire nou construit, va fi deschis un supermarket Mega Image și o piață agroalimentară. Etajul 1 va include o zonă de fashion, cu magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Nivelul 2 va completa zona de fashion dar va conține și o zonă de food court, cu două cafenele, un restaurant și câteva fast-food-uri.

La etajul al treilea va fi amenajat un centru sportiv care va cuprinde o sală de fitness, două săli de aerobic, saună și un centru spa. La etajul 4 vor fi amenajate locuri de joacă pentru copii, săli de jocuri, bowling și biliard. Etajul 5 va avea o terasă de vară unde vor putea fi vizionate evenimente sportive sau filme pe un ecran special amenajat.

Reprezentanții Titan Shopping Center au declarat că vechilor chiriași li se vor alătura companii ca Sensiblu, Mega Image, Vodafone, Viva Sport, DePurtat, Tonino Lamborghini Caffe, B&B Collection.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept autohton, franciză profitabilă /30.11.2025

Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.

Fibonacci Kids, educație și profitabilitate /07.11.2025

Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.

De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go /03.11.2025

Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.

Franciză inovatoare pe piața dulciurilor /06.10.2025

Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015