Floria, o franciză care transformă pasiunea într-o afacere prosperă

Enunțul este bazat pe un studiul de caz care arată cum funcționează această afacere, ce spun cifrele despre consumatorii români, ce oferă franciza Floria și de ce merită să îi devii partener dacă vrei un business în domeniul vânzării florilor.
Deși, dacă nu vezi cifrele, industria pare irelevantă, potrivit studiilor, în acest an piața florilor și a plantelor ornamentale va atinge un nivel record, de peste 3,5 miliarde de lei, pe fondul creșterii cererii și a diversificării ofertei. În acest context, comanda medie la Floria, în 2023, s-a situat în jurul valorii de 300 de lei, în creștere față de anul precedent, iar trendul continuă să fie același.
Povestea Floria, evoluție validată de piață
Floria a început online și a crescut de la an la an, remarcându-se printr-o ofertă extinsă, completă – adică flori, aranjamente, cadouri complementare; livrări rapide, unele internaționale, cu opțiuni rapide de primire – de 2-4 ore - acoperind majoritatea regiunilor din România; creșterea comenzii medii, ceea ce indică nu doar o creștere de volum, ci și de valoare percepută de client.
Ca urmare a acestor rezultate, Floria a trecut la înființarea de magazine francizate, în centre comerciale importante. Adică modelul, dovedit a fi de succes, a fost testat și transferat în mediul offline.
Ce îți oferă Floria, altfel decât ceilalți
Franciza îți oferă mai multe argumente să o alegi:
În primul rând, îți asigură toate facilitățile pe care le aștepți: amenajare interioară conform standardelor brandului, design vizual, utilități/set-up comercial. Cu alte cuvinte, intri într-un spațiu funcțional în care poți opera din prima zi.
Apoi, ai parte de sprijin operațional și de know-how, respectiv de trainig inițial, proceduri stabilite, suport în marketing local și promovare online, logistică și aprovizionare cu flori premium.
În plus, ai acces la segmentul B2B. Florăriile Floria nu deservesc doar clienți individuali, ci au experienţă solidă în relaţii cu companii, hoteluri, restaurante, organizatori de evenimente. Acest segment oferă contracte recurente, stabilitate și volum semnificativ de venit.
În afacerea Floria, parteneriatul financiar este clar. Floria face invesiția, iar tu, ca francizat, vii cu o garanție cuprinsă între 30.000 și 50.000 de euro, în funcție de mărimea magazinului și a orașului în care îți derulezi activitatea. În condițiile în care contractul este dus până la final, francizatului urmează să-i fie returnate, anual, câte 20 de procente din suma respectivă.
Trebuie să precizăm că nu este vorba de un model în care francizorul doar “vinde” un concept; Floria participă activ, arătând că ambele părți cred în afacere.
În sfârșit, dar nu în cele din urmă, Floria este deja un brand cu notorietate. Reputația online, timpul petrecut pe piaţă, calitatea serviciilor și prestigiul (inclusiv furnizor pentru anumite evenimente importante) aduc credibilitate, ceea ce ușurează stabilirea relației cu clienţii.
De ce merită să devii partener al francizei Floria
Dacă îți dorești o oportunitate reală, într-o piață cu cerere constantă și cu momente de vârf în perioada diferitelor sărbători de peste an, Floria este o opțiune care poate convinge. Statisticile confirmă creșterea cererii atât din partea pieței de retail, cât și a celei din segmentul B2B. Așa că, dacă îți plac florile, ai disponibilitatea să te dedici acestei afaceri, vrei un partener puternic cu care să lucrezi, atunci vino alături de Floria.
Business Card Floria
• Floria asigură sprijin pentru a facilita succesul partenerilor săi: training complet, suport în amenajare și branding, marketing și promovare, asistență operațională continuă, mentorat permanent
• Investiția inițială totală este în raport de suprafață. Contributia francizorului este semnificativă, acesta punând la dispozitie un magazin gata utilat.
Articole citite

Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cele mai citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.