Polish Franchise Expo 2012
Polish Franchise Expo 2012 este un eveniment organizat de PROFIT system, companie de consultanță în franciză lider pe piața poloneză, în parteneriat cu Ministerul Economiei, Organizația Poloneză de Franciză și Agenția Poloneză pentru Dezvoltarea Întreprinderilor.”Expozițiile de francize îți oferă posibilitatea să întâlnești o mulțime de francizori. Antreprenorii sunt scutiţi de drumurile de la un director de companie la altul. În acest fel, ei economisesc timp și bani.”, spune Monika Dabrowska, președintele Organizației Poloneze de Franciză.
Scopul principal al evenimentului este să adune în acelaşi loc toate părţile implicate în afacerile în franciză: companii, potenţiali francizaţi şi investitori. Expoziția reunește francizori din diverse domenii: gastronomie, cosmetică, educație, sănătate, finanțe, Fast Moving Consumer Goods (FMCG) etc. Carrefour, McDonald’s, Intermarché, Bricomarché, Yogen Früz şi Paris Smile se numără printre companiile care vor participa în acest an la Polish Franchise Expo însă lista expozanţilor este încă deschisă.
Francizorii trebuie să joace un rol activ în vânzarea licenţelor de franciză. Târgul le oferă acestora o modalitate facilă prin care pot prezenta potenţialilor francizaţi conceptul afacerii pe care o conduc. În paralel cu expoziţia de franciză se va desfăşura un Forum Educaţional în cadrul căruia experţi din domeniul francizelor şi ai analizei financiare le vor dezvălui potenţialilor francizaţi cum pot alege cele mai bune licenţe de franciză şi cum pot evita cele mai frecvente greşeli în afaceri.
Târgul de franciză – Polish Franchise Expo se desfăşoară anual şi strânge mii de vizitatori. Anul trecut, 65 de expozanţi au participat la acest eveniment care a adunat peste 6.000 de vizitatori. În acest an, organizatorii estimează un număr de 100 de expozanţi şi peste 7.000 de vizitatori. Persoanele interesate pot vizita târgul după următorul program: joi, 18 octombrie: 10:00– 17:00; vineri, 19 octombrie: 10:00- 17:00; sâmbătă, 20 octombrie: 10:00-15:00. Accesul vizitatorilor este gratuit.
Târgurile de franciză din România
International Franchise and Branding Exhibition (IFBE), cel mai recent târg de franciză din România, s-a desfăşurat în perioada 17-18 mai 2012, la Sala Palatului din Bucureşti. Evenimentul, care a reunit peste 1.000 de vizitatori, a fost organizat de Asociația Română de Franciză (ARF), în parteneriat cu Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și Ministerul Culturii și Patrimoniului Național. Cele mai căutate francize de la IFBE au fost cele cu preţul mai mic de 10.000 de euro.
(Elena Cărăuşu)
Articole citite
Economia colaborativă, un nou trend în lumea afacerilor
/24.11.2025
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start