Polish Franchise Expo 2012

Polish Franchise Expo 2012 este un eveniment organizat de PROFIT system, companie de consultanță în franciză lider pe piața poloneză, în parteneriat cu Ministerul Economiei, Organizația Poloneză de Franciză și Agenția Poloneză pentru Dezvoltarea Întreprinderilor.”Expozițiile de francize îți oferă posibilitatea să întâlnești o mulțime de francizori. Antreprenorii sunt scutiţi de drumurile de la un director de companie la altul. În acest fel, ei economisesc timp și bani.”, spune Monika Dabrowska, președintele Organizației Poloneze de Franciză.
Scopul principal al evenimentului este să adune în acelaşi loc toate părţile implicate în afacerile în franciză: companii, potenţiali francizaţi şi investitori. Expoziția reunește francizori din diverse domenii: gastronomie, cosmetică, educație, sănătate, finanțe, Fast Moving Consumer Goods (FMCG) etc. Carrefour, McDonald’s, Intermarché, Bricomarché, Yogen Früz şi Paris Smile se numără printre companiile care vor participa în acest an la Polish Franchise Expo însă lista expozanţilor este încă deschisă.
Francizorii trebuie să joace un rol activ în vânzarea licenţelor de franciză. Târgul le oferă acestora o modalitate facilă prin care pot prezenta potenţialilor francizaţi conceptul afacerii pe care o conduc. În paralel cu expoziţia de franciză se va desfăşura un Forum Educaţional în cadrul căruia experţi din domeniul francizelor şi ai analizei financiare le vor dezvălui potenţialilor francizaţi cum pot alege cele mai bune licenţe de franciză şi cum pot evita cele mai frecvente greşeli în afaceri.
Târgul de franciză – Polish Franchise Expo se desfăşoară anual şi strânge mii de vizitatori. Anul trecut, 65 de expozanţi au participat la acest eveniment care a adunat peste 6.000 de vizitatori. În acest an, organizatorii estimează un număr de 100 de expozanţi şi peste 7.000 de vizitatori. Persoanele interesate pot vizita târgul după următorul program: joi, 18 octombrie: 10:00– 17:00; vineri, 19 octombrie: 10:00- 17:00; sâmbătă, 20 octombrie: 10:00-15:00. Accesul vizitatorilor este gratuit.
Târgurile de franciză din România
International Franchise and Branding Exhibition (IFBE), cel mai recent târg de franciză din România, s-a desfăşurat în perioada 17-18 mai 2012, la Sala Palatului din Bucureşti. Evenimentul, care a reunit peste 1.000 de vizitatori, a fost organizat de Asociația Română de Franciză (ARF), în parteneriat cu Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și Ministerul Culturii și Patrimoniului Național. Cele mai căutate francize de la IFBE au fost cele cu preţul mai mic de 10.000 de euro.
(Elena Cărăuşu)
Articole citite

Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Școlile de schi în franciză încep să cucerească tot mai mulți adepți în statele europene, iar antreprenorii și iubitorii sporturilor de iarnă nu pot fi decât mulțumiți.
Cele mai citite

Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start