Mega Image a deschis 3 noi magazine

În luna august Mega Image a deschis un total de 5 noi unități, toate sub brand-ul Shop&Go.
Marţi
28.08.2012
Retailerul belgian pregătește și lansarea unui sistem de franciză.
 

Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize a deschis trei noi magazine Shop&Go, două în București și unul în Voluntari. Rețeaua retailerului a ajuns la 151 de unități, dintre care 47 au fost deschise în acest an. Magazinele din București sunt situate pe Bulevardul Iuliu Maniu și pe Bulevardul Baba Novac și au o suprafață de 123 de metri pătrați, respectiv 98 de metri pătrați. Magazinul de pe bulevardul Voluntari are o suprafață de vânzare de aproximativ 134 de metri pătrați.

Împreună cu Shop&Go, Mega Image formează cea mai extinsă rețea de magazine la nivel național, iar procesul de expansiune nu se oprește aici, potrivit directorului general al companiei, Xavier Piesvaux, citat de Wall-Street. Compania care numără peste 4.800 de angajați se pregătește să lanseze pe piață și un sistem de franciză, în prezent lucrând la definirea termenilor contractuali.

Dintre retailerii prezenți pe piața din România, Metro și Carrefour au lansat magazine în sistem de franciză. Metro a ajuns cu franciza „La doi pași” la un număr de peste 300 de unități, iar Carrefour are 8 magazine de proximitate de tip franciză Carrefour Express Angst.

Lanțul de supermarketuri Mega Image, parte a Delhaize Group, a fost fondat în anul 1995 și are în România o rețea ce cuprinde 151 de magazine în București, Constanța, Ploiești, Pitești, Brașov, Târgoviște și alte orașe.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept autohton, franciză profitabilă /30.11.2025

Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.

Fibonacci Kids, educație și profitabilitate /07.11.2025

Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.

De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go /03.11.2025

Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.

Franciză inovatoare pe piața dulciurilor /06.10.2025

Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015