Ce retaileri ar putea părăsi România

Retailerul Metro negociază vânzarea operațiunilor din afara Germaniei ale diviziei de hipermarketuri Real, scrie Bloomberg, citat de Ziarul Financiar. Divizia Real a nemților de la Metro numără peste 420 de magazine în Germania, Polonia, Rusia, România, Turcia și Ucraina. În România, grupul german deține 24 de hipermarketuri Real, 32 de magazine Metro Cash&Carry și peste 300 de magazine operate prin franciza "La doi pași".
Principalul favorit la achiziția operațiunilor internaționale ale grupului Real este grupul francez Auchan, despre care s-a vehiculat că ar fi interesat și de cumpărarea operațiunilor Carrefour. Grupul Auchan deține în România 10 hipermarketuri.
Ieșirea Carrefour de pe piețe precum România, Turcia, Polonia și Indonezia a fost vehiculată în urma anunțului potrivit căruia retailerul francez are nevoie de 3 miliarde de euro pentru salvarea operațiunilor din Europa. Ieșirea de pe piața poloneză a fost infirmată de un oficial al retailerului Carrefour care spune că grupul intenționează să-și intensifice prezența în Polonia printr-o varietate de formate.
Cu toate acestea, grupul francez a părăsit în ultima perioadă o serie de piețe. În anul 2009 a renunțat la planurile de dezvoltare din Rusia și Algeria. În ultimii ani Carrefour s-a retras din Japonia, Mexic și Thailanda. În acest an a ieșit de pe piața grecească, a vândut operațiunile din Singapore și a anunțat recent că intenţionează să elimine între 500 şi 600 de posturi în Franţa.
În România, Carrefour operează 3 formate de magazine: 25 de hipermarketuri, 58 de supermarketuri Carrefour Market și 8 magazine de proximitate de tip franciză Carrefour Express Angst. Cel mai recent magazin al retailerului francez a fost inaugurat ieri la Focșani.
(E.C.)
Articole citite

Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Floria s-a impus ca un model de succes într-o piață în plină expansiune în care florile nu sunt doar decorațiuni efemere, ci o parte integrantă a culturii noastre.
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start