De ce să devii expozant la IFBE 2012?

Vineri
02.03.2012
Asociația Română de Franciză prezintă motivele pentru care ar trebui să-ți prezinți afacerea la IFBE 2012.
 

10 motive să devii expozant la IFBE 2012:

  • IFBE vă va aduce față în față cu publicul-țintă, dar și cu competitorii dvs.;
  • Locația, este una deosebită, recunoscută pentru evenimentele și expozițiile de profil;
  • Timp de 2 zile aveți șansa să cunoasteți potențiali clienți, fapt de natură a spori cifra dvs.de afaceri;
  • Promovarea și extinderea rețelei de franciză;
  • Posibilitatea de a vă pune la curent cu tendințele din domenii diferite, atât la nivel național cât și internațional;
  • Promovarea evenimentului și expozanților prin numeroase resurse mass media, inclusiv ziare și reviste de specialitate;
  • IFBE 2012 va beneficia de mediatizare extinsă, prin parteneriate încheiate cu agenții de știri, asociații reprezentative, camere de comerț, misiuni economice ale ambasadelor străine în țara noastră;
  • Ca orice targ internațional, IFBE 2012 reprezintă o oportunitate de a vă promova produsele și serviciile în rândul consumatorilor;
  • Afacerea dumneavoastra se va bucura de șansa de a fi prezentă în zilele dedicate conferințelor și seminariilor ce se vor derula pe parcursul celor 2 zile;
  • IFBE 2012 este un eveniment dinamic, ce se adresează antreprenorilor cu experiență, dar și celor ce doresc să-și înceapă, pe cont propriu, o afacere care și-a dovedit viabilitatea.

Organizator IFBE 2012

INTERNATIONAL FRANCHISE & BRANDING EXHIBITION ( IFBE ) este organizat în perioada de 17-18 Mai la Sala Palatului din București de către Asociația Română de Franciză având partener principal Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri.

INTERNATIONAL FRANCHISE & BRANDING EXHIBITION are ca scop îmbunătățirea pieței autohtone de francize, dar și o mai bună conectare cu piața internațională, reunind expozanți din diferite țări ale UE. IFBE este singura expoziție din regiune care oferă posibilitatea expozanților de a interacționa cu oameni de afaceri, investitori și antreprenori din România, dar și de a intra în contact cu reprezentanți ai mass-mediei de business.