O nouă franciză de lux intră pe piața locală

Primul magazin monobrand Roberto Cavalli din România va fi deschis la finalul acestui an în galeria comercială de lux The Grand Avenue din cadrul hotelului de cinci stele JW Marriot din București. Brandul este adus pe piața locală prin franciză de Robert Coman, unul dintre fondatorii distribuitorului și retailerului IT Best Computers, în urma unei investiții de câteva mii de euro. El a deschis în acest an, tot prin franciză, un magazin monobrand Valentino.
Piața de lux din România a început să se contureze în ultimii ani. Tot mai multe branduri de lux au intrat pe piața locală deși ponderea persoanelor persoanelor cu venituri mari în totalul populației României este mică. Majoritatea brandurilor de lux au ales să se poziționeze la parterul hotelurilor de cinci stele din Capitală pentru a beneficia de clienții care se cazează aici. Astfel, Gucci se află la parterul hotelului Athenee Palace Hilton, iar Burberry și-a plasat magazinul la parterul complexului hotelier Radisson Blu.
Cel mai recent brand de lux intrat pe piața românească este Brunello Cucinelli, adus în ţara noastră în sistem de franciză de antreprenoarea Carmen Şeitan, managerul magazinului de lux Distinto şi proprietara francizelor Canali şi Moschino în România. Alte branduri de lux prezente pe piața locală sunt Emporio Armani, Max Mara, Christian Dior, Belstaf, Pal Zileri, Guess, Furla.
Vânzările pe piața produselor de lux din România au scăzut cu 30% în primele 6 luni ale anului 2012, comparativ cu perioada similară a anului 2011, potrivit CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd. Cele mai importante scăderi s-au înregistrat pe segmentele de modă, accesorii, bijuterii și ceasuri.
În data de 8 octombrie, în România, va avea loc primul eveniment dedicat brandurilor de lux prezente în țara noastră, intitulat ”Luxury & Aspirational Brands” prin care se urmărește o înțelegere mai bună a modului în care funcționează piața brandurilor de lux.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment