De ce a renunțat Secuiana la francize?
În anul 2011, producătorul de confecții Secuiana avea cinci francize, toate în București, însă în prezent reprezentanţii companiei se axează pe dezvoltarea unităţilor proprii. ”Francizele în România nu sunt înțelese așa cum ar trebui.”, spune Costică Stoinescu, Director Dezvoltare S.C. Secuiana S.A. Anul trecut compania a închis două dintre cele trei unități francizate, iar în acest an a renunțat la ultimele trei contracte de franciză. ”Partenerii noștri nu au respectat prevederile contractului sub aspectul achitării mărfii, iar acest lucru a adus daune majore companiei.”, a declarat Costică Stoinescu, Director Dezvoltare S.C. Secuiana S.A.
Secuiana deţine în prezent 25 de unităţi proprii, produsele companiei fiind comercializate sub brand-urile Adam's, Gold Collection şi Secuiana Men's Clothing. Aproximativ 60% din producția companiei este exportată, exportul devenind principalul factor de creștere a afacerilor companiei. Grupul Secuiana din Târgu Secuiesc, judeţul Covasna, deţine două fabrici de confecţii, lanţul de magazine Adam's by Secuiana şi firma de transport Secuiana Trans.
Industria textilă şi de îmbrăcăminte a fost şi este în continuare o sursă importantă de venituri şi de ocupare a forţei de muncă, atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene. În ţara noastră sunt înregistrate în industria textilă peste 5.700 de microîntreprinderi şi aproape 400 de IMM-uri. Din punct de vedere social industria confecţiilor şi a designului vestimentar este în continuă dezvoltare, nivelul de cultură vestimentară din România fiind în creştere.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie