Franciza- inima sistemului antreprenorial

Alexandra Arsenie este Business Development Manager în cadrul INSIA, cea mai mare reţea de brokeri de asigurări din Europa Centrală şi de Est. Alexandra are un job în care nu se poate plânge de rutină deoarece întâlnirile zilnice şi deplasările în ţară îi oferă ocazia să cunoască multe persoane interesate de noul sistem de franciză INSIA. Compania vrea să construiască o rețea puternică de brokeri de asigurări în franciză în majoritatea regiunilor din România si să ajungă la un număr de minimum 50 de birouri.
Ce reprezintă INSIA şi când a fost înființat acest concept?
INSIA este cea mai mare reţea de brokeri de asigurări din Europa Centrală şi de Est. Noi le oferim clienților noștri o gamă întreagă de asigurări. Compania a fost fondată în Cehia, în urmă cu 20 de ani, de către doi prieteni Ivan Spirakus şi Petr Marek iar în prezent deţine peste 250 de birouri în Cehia şi Slovaia şi lucrează cu peste 1.200 de specialişti. Din această toamnă INSIA se extinde și în alte ţări europene precum Polonia, Ungaria, Italia şi nu în ultimul rând România. Unicitatea INSIA este dată de tehnologia oferită membrilor noştri. Datorită acestui lucru am fost premiați de şase ori consecutiv de firma de audit Deloitte ca fiind una din companiile cu cea mai rapidă dezvoltare din regiunea CEE. În primăvara anului 2011 am încheiat un parteneriat strategic cu cea mai mare companie de brokeraj în asigurări din lume, Marsh. Împreună suntem o forță pe piața asigurărilor.
De ce aţi ales franciza ca modalitate de dezvoltare a afacerii?
Lumea în care trăim este o lume a interdependenţelor. Un renumit om de afaceri american, Jim Coen a afirmat că franciza este inima sistemului antreprenorial contemporan. În momentul în care creezi acest model de business pe fundamente puternice si într-un mod sănătos, el este rezistent în timp. La fel este și modelul INSIA. Noi credem că în industria serviciilor, cheia succesului o reprezintă relația dintre client şi antreprenor( francizor). Asigurările sunt un aşa zis tip de afacere “people business”, întrucât relația cu broker tău local se bazează pe încredere și contact direct. Toți membri noștri sunt egali și mai mult de atât sunt o echipă care se ajută și colaborează extrem de bine. Modelul de franciză adus de INSIA este nou nu doar în România ci și în Europa. Acest business are în spate cei mai buni specialiști din domeniu şi sisteme IT complexe și performanţe.
Ce condiţii trebuie să îndeplinească persoanele interesate să devină francizaţi INSIA?
Pentru a deveni francizat INSIA partenerul trebuie să dea dovadă de spirit antreprenorial și să aibă experienţă în domeniul asigurărilor. Modelul de franciză promovat de noi vine în ajutorul francizaţilor, făcând activitatea lor mai simplă şi mai eficientă. Modelul INSIA este unul simplu în care nu există taxe. Remunerarea este bazată pe împărțirea comisionului câștigat. Noi suntem alături de antreprenorii noștri cu suport de business, de marketing şi IT. În acest mod dezvoltam colaborări win-win pe termen lung. Noi încurajăm dezvoltarea unui antreprenoriat sănătos și transparent în România şi oferim suportul celui mai mare broker de asigurare de lume, Marsh.
Ce recomandări aveţi pentru persoanele interesate de franciza INSIA?
Primul pas este să intre pe situl nostru din România, www.insia.ro , unde își pot forma o imagine de ansamblu asupra a ce înseamnă compania si asupra modelului de franciza oferit de noi. Următorul pas este stabilirea unei întâlniri cu mine, în care analizăm împreună potențialul său de a deveni francizatul INSIA. Odată intraţi în reţeaua noastră eu le recomand să fie dedicaţi şi tot timpul aproape de afacerea lor deoarece succesul nu va întarzia să apară.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
Pentru asigurarea tranzacțiilor cu bani, efectuate de clienții Smith&Smith, compania folosește cel mai eficient sistem de securitate.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Stiu sa-si atraga clientii printr-o perioada de gratie mai ales gratuita,unde nu ai sa intalnesti la un contabil
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Cand timpul este pretios,cand primesti sanctiuni pentru orice modificare de lege care se aplica in defavoarea micului intreprinzator sa ramana mic pare totul ok
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
E favorabil mediului de afaceri termenul mai scurt dar noua oamenilor de rand nu ne e...
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
Conteaza mult termenul de plata care cu cat este mai scurt cu atat este mai favorabil mediului de afaceri