H&M demarează un program agresiv de expansiune

Reprezentanții Hennes and Mauritz (H&M) au anunțat inițial că vor deschide 275 de noi magazine până în luna noiembrie, însă recent au crescut numărul la 300 de unități. Rezultatele financiare ale companiei, precum și fluctuațiile cursului valutar de pe piața suedeză, nu sunt însă în concordanță cu planurile de expansiune ale retailerului de fashion. În cel de-al treilea trimestru al anului 2012, H&M a obținut un profit înainte de impozitare de 4,90 miliarde coroane suedeze (743 milioane de dolari), cu doar 1% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut, și mult mai mic decât previziunile companiei și ale reprezentanților Bursei de Valori de la Frankfurt.
”Condițiile de pe piața retailului de fashion continuă să fie o provocare pe multe piețe, fiind puternic influențate de climatul macroeconomic.”, a declarat Karl-Johan Persson, Directorul Executiv al H&M. Potrivit acestuia, creșterea rezultatelor financiare ale companiei a fost stopată și de fluctuațiile cursului valutar din ultimele luni.
Retailerul suedez a anunțat noi deschideri în China, Franța, Norvegia, Olanda și Spania. Până la sfârșitul acestui an, H&M va inuagura un magazin prin franciză în Thailanda și va intra și pe piețele din Lituania, Malaesia și Mexic. Retailerul a anuțat si că va deschide în această toamnă primul magazin online din Statele Unite ale Americii, însă a amânat inaugurarea până în vara anului viitor.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia. Retailerul suedez are peste 2.300 de magazine în 40 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. H&M este al doilea retailer de modă din lume, după grupul Inditex. Stefan Persson, proprietarul H&M, este al treilea cel mai bogat om din Europa. Averea în valoare de 24,2 miliarde dolari a suedezului Stefan Persson este însă cu 16,1 miliarde dolari mai mică faţă de cea a spaniolului Amancio Ortega, deţinătorul grupului Inditex.
H&M în România
H&M a deschis primul magazin din România în martie 2011, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București. Retailerul suedez va deschide în această toamnă al 17-lea magazin din ţara noastră, în galeria comercială Shopping City Sibiu și intenționează să mai deschidă până la finalul anului 6 noi unități în România. Unul dintre magazine va fi situat în Ploiești Shopping City, centrul comercial care va fi deschis pe 15 noiembrie. H&M nu se poziționează ca o marcă de lux pe niciuna dintre piețele pe care operează, ci ca un lanț de magazine care se adresează tuturor categoriilor de clienți. Principalii concurenți H&M de pe piața locală sunt C&A, New Look, dar și branduri ale grupului Inditex: Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment