Românii sunt mari fani H&M

H&M, retailerul suedez care a intrat pe piața locală în martie 2011, a înregistrat în perioada decembrie 2011- august 2012 vânzări în România în valoare de 440 milioane coroane (50,7 milioane euro), de peste două ori mai mari față de perioada similară a anului trecut, când anunța vânzări în valoare de 193 milioane coroane suedeze. La finalul lunii august, H&M avea 16 magazine pe piața locală, dintre care cinci au fost deschise în intervalul analizat: în Arad, Iași, Suceava, Craiova și Cluj.
Pe 11 octombrie H&M a inaugurat un nou magazin în România în cadrul complexului Sibiu Shopping City. ”După mai mult de un an de prezenţă pe piața românească, suntem foarte mulţumiţi de rezultate şi ne bucurăm că românii apreciază foarte mult moda şi produsele de calitate la cel mai bun preţ. Suntem entuziasmați să deschidem noi magazine în mai multe oraşe, astfel încât produsele noastre să devină accesibile în întreaga țară.”, a declarat Ewa Jarzemska, Marketing & PR Manager în cadrul H&M.
Inaugurarea magazinului H&M din Sibiu a adus în primul weekend de funcționare vânzări în creștere cu 30% la nivelul Shopping City Sibiu, iar traficul mall-ului s-a dublat. În ziua inaugurării, aproximativ 1.000 de persoane au așteptat deschiderea magazinului. Noua unitate H&M din Sibiu are o suprafață de peste 1.550 metri pătrați și un număr de 20 de angajați.
În prezent retailerul suedez are 18 magazine pe piața locală, dintre care șase în București (Unirea Shopping Center, Sun Plaza, AFI Palace Cotroceni, București Mall, Plaza România și Băneasa Shopping City) două în Cluj (Iulius Mall și Polus Center) și câte unul în Timișoara, Brașov, Brăila, Oradea, Constanța, Craiova, Arad, Iași, Suceava și Sibiu. H&M plănuiește să deschidă magazine și în Ploiești, Bacău, Botoșani și Târgu Mureș.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul suedez are peste 2.600 de magazine în 47 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. Principalii competitori H&M de pe piața locală sunt Zara, deținută de Inditex, liderul pieței locale de fashion, C&A, Takko, New Yorker și Deichmann.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment