Iris Titan Shopping Center aduce haine de iarnă de la New Yorker

Centrul comercial Iris Titan Shopping Center din cartierul bucureștean Titan găzduiește din luna octombrie un nou reprezentant al industriei de fashion din România: New Yorker. Retailerul german comercializează mărcile Amisu, Fishbone, Fishbone Sister, Smog și Censored și este poziționat ca unul dintre liderii de piață în Europa în ceea ce privește moda pentru tineri.
New Yorker concurează în Iris Titan Shopping Center cu olandezii de la C&A, nemții de la Deichman, Takko, dar și cu reprezentanți ai industriei de fashion care se dezvoltă și prin franciză în țara noastră, cum ar fi Motivi și Tina R. Un alt concurent notabil pentru New Yorker este brandul Kenvelo care are planuri mari de extindere pentru anul viitor, când vrea să deschidă 15-20 de magazine.
Compania New Yorker are fabrici proprii în India, Egipt, China, Turcia, Malaiezia etc. Pe piețele mai pretențioase (care nu sint neapărat în Europa), compania a acceptat și un sistem de comercializare în franciză.
Centrul comercial Iris Titan Shopping Center este până luna viitoare singurul loc de cumpărături din cartierul bucureștean. În decembrie se vor deschide parterul și primele două etaje din cadrul complexului Galeriile Titan, situat în aceeași zonă.
Kiabi și Sprider, retailerii care îşi vând operațiunile din România, au avut magazine în interiorul sau vecinătatea Iris Titan Shopping Center. Centrul comercial găzduieşte şi unul dintre hipermarketurile Auchan.
(L.N.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment