Afacere croită din denim
Jachetele, tricourile, blugii, pantofii şi accesoriile exravagante, în culori vii şi croieli neobişnuite, create de Cipo & Baxx au apărut pe piaţă în anul 1996. „Articolele vestimentare sunt adresate femeilor şi bărbaţilor care doresc să-şi sublinieze individualitatea şi nu se tem să îmbrace haine care îi ajută să se evidenţieze în orice grup”, spune Erdal Celik, managerul companiei. Magazinele Cipo & Baxx au câştigat o poziţie puternică la nivel internaţional şi s-au extins în 42 de locaţii din Polonia şi în alte câteva sute din Australia, Franţa, Italia, Africa de Sud, Ungaria, Olanda, Germania, Rusia, Spania, Suedia, Turcia şi Statele Unite ale Americii. Compania vrea să intre prin franciză şi în România, unde piața de retail de fashion este într-o creştere continuă.
Magazinele Cipo & Baxx sunt situate în general în cadrul centrelor comerciale, pe suprafeţe între 50 metri pătraţi – 130 metri pătraţi. Găsirea spaţiului potrivit pentru o nouă locaţie este o sarcină care îi revine francizatului, cu excepţia cazurilor în care compania caută persoane care vor să conducă o locaţie stabilită de reprezentanţii sediului central. Investiţia în amenajarea unui nou magazin variază în funcţie de mărimea şi locaţia aleasă, putând ajunge la aproximativ 10.000 de euro. Nu se percepe taxă de intrare în sistemul de franciză.
Proprietarul brand-ului asigură francizaţilor suport de marketing şi publicitate, precum şi aprovizionarea permanentă cu produse şi bunuri consumabile. „Partenerii noştri au exclusivitate teritorială în oraşele cu până la 100.000 de locuitori. Noi ne ocupăm de promovarea noilor magazine, prin organizarea unor campanii publicitare la nivel naţional, pe panouri şi în cele mai populare reviste. Produsele noastre sunt promovate şi cu ajutorul stiliştilor şi artiştilor care participă la emisiunile TV cu audienţă ridicată”, spune Erdal Celik.
Piaţa de fashion retail din România va creşte în următorii ani, potrivit studiului “Clothing and footwear retail market in Central Europe 2012. Market analysis and development forecasts for 2012-2014”, realizat de PMR Research. Raportul specialiștilor arată că în perioada 2011-2014 vânzările de îmbrăcăminte și încălțăminte din România vor crește cu 10%. Conform studiului citat, piața de fashion în șase țări central europene: România, Polonia, Cehia, Ungaria, Slovacia și Bulgaria, a atins în anul 2011 valoarea de 13 miliarde de euro.
(E.C.)
Articole citite
O nouă piață
/11.07.2024
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment