H&M doar pentru el
H&M va deschide cel de-al doilea magazin din centrul comercial Băneasa Shopping City din București. Acesta va fi dedicat în exclusivitate bărbaților, spre deosebire de cel pe care compania îl deține deja, care oferă atât haine de femei, cât și de bărbați și copii. Din 5 decembrie, rețeaua retailerului suedez va număra 20 de unități, după deschiderea magazinului din Promenada Mall Târgu Mureș. La începutul acestei luni, H&M a deschis o nouă unitate și în Arena Mall Bacău.
Principalii competitori H&M de pe piața locală sunt Zara, C&A, Takko, New Yorker și Deichmann. Magazinul care va fi deschis în Băneasa Shopping City va concura direct cu alte brand-uri care au reprezentanțe destinate exclusiv bărbaților în cadrul centrului comercial: Bigotti, Cacharel, Champion, Damat Tween, Ego Men's Fashion Concept.
H&M a intrat pe piața din România în martie 2011 și s-a dovedit a fi un brand îndrăgit de români. În perioada decembrie 2011 - august 2012 vânzările de pe piaţa românească ale retailerului suedez au crescut cu aproximativ 128%, la 51 milioane de euro.
Piața de fashion din România s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, tot mai multe brand-uri intrând pe piața locală ori prin franciză, ori direct. Liderul pieței locale de modă este grupul spaniol Inditex, care a anunțat la nivel internațional un profit de aproape un miliard de euro pentru prima jumătate a anului 2012.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul suedez are peste 2.300 de magazine în 40 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie