Fashion italian în lumini de sărbătoare

Sursa foto: www.terranovastyle.com
Terranova deschide astăzi, la ora 18:00, magazinul din cadrul centrului comercial Cocor din București. Noul magazin cu o suprafață de peste 1.000 mp va fi cea mai mare unitate comercială dintre cele 15 deschise până în prezent de brand-ul italian pe piața locală. Reprezentanții companiei au anunțat că în ziua inaugurării primii 1.000 de cumpărători vor primi câte o pereche de blugi gratis.
Terranova a intrat pe piața românească în anul 2003 și este unul dintre retailerii care au adus conceptul de magazin de dimensiuni mari în fashion. Brand-ul concurează pe piața locală cu magazinele liderului de fashion din România, Inditex, (Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), dar și cu retaileri ca H&M, Kenvelo, C&A, New Look, Promod ș.a.
Terranova este un nume reprezentativ în industria de fashion, cu peste 460 de magazine (flagship stores) în 33 de țări. Brand-ul italian este deținut de Teddy S.p.A group, companie care a reușit să se impună pe piața europeană, în fața unor grupuri de renume în industria modei, Inditex și H&M.
Despre Cocor
Cocor Store s-a redeschis în octombrie 2010 în urma unei investiții de 24,5 milioane de euro. Centrul comercial are o suprafață totală de 10.000 de metri pătrați, în care sunt găzduite brand-uri românești și internaționale, dar și creații ale unor dintre cei mai cunoscuți designeri români, reunite într-o galerie de la etajul 2.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment