Pas cu pas spre vestul Capitalei
Sursa foto: www.ilpasso.ro
IL Passo, unul dintre cei mai importanţi retaileri de încălţăminte şi accesorii din România, a deschis pe 8 decembrie primul său magazin de tip outlet din Bucureşti, în Fashion House Outler Center din Militari. Noua unitate are o suprafaţă de 130 mp şi oferă spre vânzare peste 2000 articole, ce fac parte din colecţiile anterioare ale brandului şi vor fi comercializate la preţuri reduse până la 70%.
„Deschiderea unui outlet în Bucureşti este un pas natural în evoluţia brandului IL Passo. Am creat aici un spațiu de cumpărături plăcut, în care cei care ne calcă pragul vor putea găsi piese inedite din colecţiile anterioare, dar în continuare în tendinte şi, cel mai important, cu aceeaşi calitate cu care i-am obişnuit deja”, a declarat Petru Chiriac, Managing Partner IL Passo.
În prezent, IL Passo operează 11 magazine deschise în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Craiova şi Timişoara. Reţeaua de distribuţie este completată de magazinul online lansat în 2011. Brand-ul IL Passo este deţinut pe piaţa locală de retailerul Pestos, care deţine şi francizele Tosca Blu şi Bagatt.
Fashion House Outlet Center este primul centru de tip outlet din România, deschis în decembrie 2008 şi reuneşte mărci cunoscute la nivel naţional şi internaţional. Dintre retailerii de încălţăminte reuniţi în outlet, concurenţi ai brand-ului IL Passo, enumerăm magazinele Benvenutti, Ecco, Office Shoes Otter, Leonardo, Veronesse, Stone Creek.
(L.N.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie