Ce poți face cu hainele care nu-ți mai plac?
În condițiile în care anual tone de textile sunt aruncate deși 95% dintre acestea ar putea fi refolosite, grupul suedez H&M a anunțat că va începe să colecteze haine vechi, iar în schimbul acestora clienţii vor primi vouchere pe care să le folosească la achiziţia de produse noi H&M, scrie agenţia de presă Thomson Reuters, citată de Ziarul Financiar. Inițiativa va fi lansată la nivel mondial, pe toate cele 48 de pieţe pe care este prezent retailerul, mai exact în 1.500 din cele 2.700 de magazine H&M, incluzând outlet-urile din Marea Britanie, SUA și Japonia.
"Începând cu luna februarie 2013 clienţii vor putea să doneze hainele vechi, folosite, în magazinele H&M din toate cele 48 de pieţe unde suntem prezenţi", potrivit anunţului companiei. Articolele vestimentare colectate vor fi preluate de o companie care se ocupă de reciclarea produselor, iar ulterior vor fi folosite pentru realizarea altor haine, a cârpelor de curățenie sau pentru matrialele izoliere din industria auto.
Retailerul suedez a intrat pe piața românească în martie 2011, când a deschis magazinul din AFI Palace Cotroceni. În prezent, H&M deține 22 de magazine în România, dintre care unul este dedicat în exclusivitate bărbaților. Reprezentanții companiei au anunțat că retailerul va continua expansiunea și în anul 2013. Principalii concurenți H&M de pe piața locală sunt C&A, New Look, dar și brandurile ale grupului Inditex.
Piața de fashion din România s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, tot mai multe brand-uri intrând pe piața locală ori prin franciză, ori direct. Liderul pieței locale de modă este grupul spaniol Inditex, care a adus pe piața locală brandurile Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho şi Uterque.
(L.N.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie