În anul 2012, 70 de brand-uri noi s-au alăturat rețelelor de franciză din Portugalia.

În imagine Castelul São Jorge din Lisabona

Vineri
11.01.2013
Sunt numeroase motive pentru care vei vrea să te alături rețelelor de franciză de pe piața portugheză.
 

Cu o populație de circa 10 milioane de locuitori, piața portugheză este mică în comparație cu cea din alte țări europene, însă oferă o multitudine de oportunități de extindere prin franciză. Câteva motive? Peste 250 de milioane de oameni din întreaga lume vorbesc limba portugheză, iar experiența ultimului deceniu arată că portughezii sunt foarte receptivi la idei noi. Mai mult decât atât, dacă ai o rețea de succes în Portugalia, te poți extinde ușor pe piața spaniolă.

În țările din Europa de Sud numărul afacerilor în franciză s-a dublat în ultimii zece ani. În această regiune avem în prezent peste 600 de rețele de franciză, 60% dintre acestea fiind brand-uri portugheze, 13% spaniole, 7% americane, 4% franceze, 3% italiene, 3% britanice, 2% braziliene. Un procent de 8% aparține altor țări care s-au alăturat rețelelor de franciză. Unele companii internaționale din Spania, Brazilia, Angola și Mozambic au ales să-și testeze produsele mai întâi pe piața portugheză.

Cei mai mulți francizați care operează pe piața portugheză sunt în cele mai cunoscute orașe din Portugalia: Lisabona, Porto, Setubal, Aveiro și Braga. În acest fel, master francizorii pot controla cu ușurință toate costurile pe care le implică rețelele de franciză.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015