Industria francizei- creșteri peste medie în 2013

Sectorul imobiliar este unul dintre domeniile care va înregistra creșteri în anul 2013.
Luni
14.01.2013
În acest an, performanțele industriei de franciză din Statele Unite vor depăși așteptările analiștilor.
 

Asociația Internațională de franciză a publicat în luna decembrie ”Franchise Business Economic Outlook for 2013”, un raport realizat de IHS Global Insight care face previziuni pentru zece sectoare din domeniul francizei, în funcție de numărul de unități ale rețelelor de franciză, de numărul de angajați ale acestora și de producție.

Per ansamblu, analiza este asemănătoare cu cea realizată în anul 2012. Pentru toate cele zece sectoare analizate, specialiștii estimează creșteri de 1,4% pentru unitățile francizate (față de 1,5% în 2012) și de 2% pentru numărul de angajați (față de 2,1% în 2012).

În ceea ce privește producția, analiștii așteaptă o creștere de la 4,1% în 2012, la 4,9% în 2013. PIB-ul aferent sectorului de franciză din Statele Unite va crește până la 3,4%, echivalentul a 472 miliarde de dolari.

Industria de franciză din Statele Unite ale Americii reprezintă un pilon de bază al economiei, cele mai performante sectoare fiind, potrivit analiștilor, serviciile adresate sectorului business și imobiliarele.

Raportul complet, în limba engleză, poate fi vizulizat aici.

Sursa: International Franchise Association, Educational Foundation


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015