Vrei să-ți extinzi afacerea în China?

Casa de modă Louis Vuitton și-a deschis reprezentanțe și în orașe mai mici din China, nu doar în Beijing și Shanghai.
Joi
17.01.2013
Analiștii consideră că acum este cea mai bună perioadă pentru firmele care vor să intre pe piața chineză și pe cea din India.
 

Marea Britanie este una dintre țările care a făcut primii pași în Revoluția Industrială, venitul per capita dublându-se pe parcursul a 150 de ani. Pentru a atinge aceeași performanță, America a avut nevoie de trei decenii, în timp ce China și India au avut nevoie de doar câțiva ani, scrie The Economist. Analiștii sunt de părere că firmele care vor să intre pe cele două piețe trebuie să se grăbească pentru că în această perioadă se înregistrează cea mai importantă creștere a puterii de cumpărare.

Cine a văzut din timp potențialul pieței chineze
Unele companii au pătruns de câțiva ani pe aceste piețe. Este cazul lanțurilor de restaurante KFC și Pizza Hut, care au deschis restaurane în 720 de orașe chineze. Un alt exemplu este casa de modă Louis Vuitton, care și-a deschis reprezentanțe și în orașe mai mici, nu doar în Beijing și Shanghai.

Chips-uri pe gustul poporului indian
Pentru a se plia pe gusturile populației din India, compania PepsiCo a scos noi sortimente de chips-uri, Kurkure, foarte picante și extrem de condimentate. Și Kraft a modificat gustul biscuiților Oreo dedicați pieței chineze, folosind mai puțin zahăr și mai multe arome exotice, cum ar fi cea de ceai verde.

Cine i-a convins pe chinezi să bea cafea în loc de ceai
Starbucks a reușit să-i convingă pe chinezi că sortimentele de cafea pe care le vinde trebuie neapărat încercate, în ciuda obiceiului străvechi chinez de a bea ceai.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015