Vești bune pentru iubitorii de modă

Reducerile și ofertele promoționale invadează vitrinele magazinelor la fiecare început de an. etailerii de fashion se întrec în afișarea unor promoții cât mai atractive pentru iubitorii de modă. „Pentru că orice femeie îşi doreşte ceva nou care să îi întregească garderoba şi să-şi surprindă apropiaţii printr-un look fresh, pasionatele de shopping au un motiv de bucurie în plus pentru anul care tocmai a început. Magazinele New Look oferă reduceri de nerefuzat pentru o gamă foarte variată de produse”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
Astfel, prețul unei căciulițe a fost redus de la 64,90 RON la 19,00 RON, iar o pereche de teniși care costa 49,90 RON poate fi achiziționată cu 25,00 RON. Lista completă a articolelor aflate la reducere poate fi vizualizată aici. Promoţia este valabilă în toate cele 7 magazine New Look din ţară: Bucureşti - Afi Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City, Cluj - Polus Center, Constanţa - Maritimo Shopping Center, Oradea - Oradea Shopping City, Craiova - Electroputere Parc şi Iaşi - Palas Iaşi.
New Look a intrat prin franciză pe piața din România pe 29 august 2011, când a inaugurat prima unitate a rețelei, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București. Ignatios Ionas, country manager New Look România, consideră că „România are un mare potenţial de creştere în ceea ce priveşte retailul de fashion”, retailerul plănuind ca în următorii 5-8 ani să ajungă la o rețea de peste 20 de magazine pe piața locală.
Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
Piaţa de fashion retail din România va creşte în următorii ani, potrivit studiului “Clothing and footwear retail market in Central Europe 2012. Market analysis and development forecasts for 2012-2014”, realizat de PMR Research. Raportul specialiștilor arată că în perioada 2011-2014 vânzările de îmbrăcăminte și încălțăminte din România vor crește cu 10%. Liderul pieței locale de modă este grupul spaniol Inditex, care deține pe piața locală brand-urile Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho şi Uterque.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Inter Cars, liderul european în distribuția de piese de schimb auto are în vedere extinderea ariei de distribuție locală în țările în care are filiale
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment