Târg de business&franchising

Târgul va avea loc în cadrul Centrului de Congrese Praga şi este dedicat tuturor celor care vor să se familiarizeze cu un model de afacere în franciză. Organizatorii evenimentului au ca obiectiv principal furnizarea a cât mai multe informații despre sistemele de franciză. Participanții vor avea oportunitatea să-i întâlnească personal pe reprezentanții celor mai cunoscute lanțuri internaționale de franciză, cum ar fi CrossCafe, Nas Grunt, Pizza Mizza sau Uniglobe Travel.
În cadrul târgului va avea loc și o conferință în cadrul căreia vor fi dezbătute subiecte specifice mediului business. Dintre temele care vor fi discutate enumerăm francizarea, marketingul, sprijinul în afaceri, precum şi exemplele juridice și legislative de soluții în afaceri. Toate acestea pot fi subiecte interesante pentru antreprenorii întreprinderilor mici și mijlocii, precum și pentru cei care desfășoară activități independente.
"Obiectivul nostru este să organizăm acest târg din Praga, specializat pe franciză şi business, cel puţin o dată pe an. De asemenea, vrem să includem şi alte ramuri de businessm care ar putea mări numărul candidaţilor şi al companiilor care doresc să participe la târg", a declarat Monika Hrubalova, unul dintre consultanţii târgului din Praga.
Unul dintre partenerii târgului, care a sprijinit în acest evenimentul Franchise&Retail Academy, este centrul nutriţional Naturhouse. Dintre ceilalţi parteneri enumerăm DietFitness, Yves Rocher şi Business for Breakfast. Partenerul media al târgului este portalul Franchising.cz.
Pentru mai multe informaţii despre târgul de franciză şi business din Praga accesaţi www.vystavafranchisingu.cz.

Articole citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start