Târg de business&franchising

Târgul va avea loc în cadrul Centrului de Congrese Praga şi este dedicat tuturor celor care vor să se familiarizeze cu un model de afacere în franciză. Organizatorii evenimentului au ca obiectiv principal furnizarea a cât mai multe informații despre sistemele de franciză. Participanții vor avea oportunitatea să-i întâlnească personal pe reprezentanții celor mai cunoscute lanțuri internaționale de franciză, cum ar fi CrossCafe, Nas Grunt, Pizza Mizza sau Uniglobe Travel.
În cadrul târgului va avea loc și o conferință în cadrul căreia vor fi dezbătute subiecte specifice mediului business. Dintre temele care vor fi discutate enumerăm francizarea, marketingul, sprijinul în afaceri, precum şi exemplele juridice și legislative de soluții în afaceri. Toate acestea pot fi subiecte interesante pentru antreprenorii întreprinderilor mici și mijlocii, precum și pentru cei care desfășoară activități independente.
"Obiectivul nostru este să organizăm acest târg din Praga, specializat pe franciză şi business, cel puţin o dată pe an. De asemenea, vrem să includem şi alte ramuri de businessm care ar putea mări numărul candidaţilor şi al companiilor care doresc să participe la târg", a declarat Monika Hrubalova, unul dintre consultanţii târgului din Praga.
Unul dintre partenerii târgului, care a sprijinit în acest evenimentul Franchise&Retail Academy, este centrul nutriţional Naturhouse. Dintre ceilalţi parteneri enumerăm DietFitness, Yves Rocher şi Business for Breakfast. Partenerul media al târgului este portalul Franchising.cz.
Pentru mai multe informaţii despre târgul de franciză şi business din Praga accesaţi www.vystavafranchisingu.cz.

Articole citite

Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start