H&M ne scapă de hainele vechi

Grupul H&M deţine peste 2.700 de magazine în 48 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. Primul magazin din ţara noastră a fost deschis în martie 2011.
Vineri
22.02.2013
Retailerul suedez a dat startul programului „Rabla la haine”. Vezi câți bani primești pentru o plasă de haine vechi.
 

H&M a demarat joi, 21 februarie, programul „Rabla la haine”. Programul a fost lansat, potrivit Income Magazine, în magazinele H&M din Băneasa Shopping City, Unirea Shopping Center, Iulius Mall Cluj, Iulius Mall Timişoara şi Palas Shopping Center Iaşi. “Plănuim să extindem proiectul în toate magazinele din România în acest an”, spune Ewa Jarzemska, reprezentantul de comunicare al companiei. Proiectul va fi implementat în toate ţările unde este prezent retailerul.

Clienţii pot aduce maximum două plase pline de haine, indiferent de brand şi de starea lor, si vor primi un voucher de 5 lei/plasă. Voucher-ul va putea fi utilizat doar pentru cumpărături de peste 40 de lei şi nu poate fi cumulat cu alte oferte şi reduceri.

Articolele vestimentare colectate vor fi preluate de o companie care se ocupă de reciclarea produselor, iar ulterior vor fi folosite pentru realizarea altor haine, a cârpelor de curățenie sau pentru matrialele izoliere din industria auto.

Retailerul suedez a intrat pe piața românească în martie 2011, când a deschis magazinul din AFI Palace Cotroceni. În prezent, H&M deține 22 de magazine în România, dintre care unul este dedicat în exclusivitate bărbaților. Reprezentanții companiei au anunțat că retailerul va continua expansiunea și în anul 2013. Citeşte aici în ce oraşe va deschide retailerul magazine în această primăvară. Principalii concurenți H&M de pe piața locală sunt C&A, New Look, dar și brandurile ale grupului Inditex.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist