Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Compania CCC este cel mai mare distribuitor şi producător de încălţăminte în Polonia, unde gestionează o reţea de peste 700 de magazine sub numele CCC, BOTI şi Quazi. În timp ce în Polonia compania a renunţat la extinderea în sistem de franciză, pe noile pieţe pe care a pătruns foloseşte intens acest mod de dezvoltare al afacerii.
„Strategia CCC a fost să devină o companie internaţională. Francizaţii din România, Rusia, Kazahstan şi Letonia au deschis deja un număr de 15 magazine”, a declarat Dariusz Milek.
Pentru intrarea pe noi pieţe, CCC caută parteneri în rândul companiilor mari, care cunosc piaţa şi au experienţă în domeniu. Ei vor avea responsabilitatea să creeze identitatea brand-ului şi în zonele în care CCC nu este deocamdată cunoscut.
CCC a deschis propriile unităţi în Cehia, Slovacia şi Ungaria. În aceste ţări, compania îşi propune să ajungă lider de piaţă până în anul 2015. CCC a încheiat contracte cu firme din Austria, Slovenia şi Croaţia, zone unde va deschide în acest an primele unităţi pilot.
Modelul polonez funcţionează
Dariusz Milek a înfiinţat CCC în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia. Franciza a fost un factor decisiv în procesul de dezvoltare naţională a brand-ului. La un moment dat, CCC avea un număr impresionant de francizaţi în Polonia. În prezent compania a renunţat la acest tip de expansiune pe piaţa poloneză. Dariusz Milek nu a renunţat însă în totalitate la franciza CCC. După ce şi-a îndeplinit rolul pe piaţa poloneză, unde este cel mai mare retailer de pantofi, Milek le încredinţează acest tip de afacere partenerilor din alte ţări.În timp ce Darius pregătea expansiunea în Europa, compania înregistra creşteri ale veniturilor. În 2012, veniturile CCC s-au majorat cu 3,8%. Creşterea a fost însă mai mică comparativ cu cea înregistrată cu un an în urmă.
„Uneori nu ştii exact ce să crezi. Chiar dacă vânzările din magazine au crescut, am înregistrat un profit sub aşteptările noastre”, spune Dariusz Milek. „Suntem însă foarte mulţumiti de rezultatele centrelor din România, Slovacia şi Ungaria. În 2015, sperăm să ne dublăm veniturile, menţinând parametrii de profitabilitate ridicaţi”.
CCC a intrat pe piaţa locală pe 28 iunie 2012, când deschidea magazinul din Galeriile Feeria din centrul comercial Băneasa Shopping City din București. În prezent, brand-ul este prezent în alte patru locaţii din ţara noastră: centrul comercial Cora Bacău, Buzău Aurora Mall, Palas Mall Iaşi şi Galleria Mall Piatra Neamţ.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment