Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Compania CCC este cel mai mare distribuitor şi producător de încălţăminte în Polonia, unde gestionează o reţea de peste 700 de magazine sub numele CCC, BOTI şi Quazi. În timp ce în Polonia compania a renunţat la extinderea în sistem de franciză, pe noile pieţe pe care a pătruns foloseşte intens acest mod de dezvoltare al afacerii.
„Strategia CCC a fost să devină o companie internaţională. Francizaţii din România, Rusia, Kazahstan şi Letonia au deschis deja un număr de 15 magazine”, a declarat Dariusz Milek.
Pentru intrarea pe noi pieţe, CCC caută parteneri în rândul companiilor mari, care cunosc piaţa şi au experienţă în domeniu. Ei vor avea responsabilitatea să creeze identitatea brand-ului şi în zonele în care CCC nu este deocamdată cunoscut.
CCC a deschis propriile unităţi în Cehia, Slovacia şi Ungaria. În aceste ţări, compania îşi propune să ajungă lider de piaţă până în anul 2015. CCC a încheiat contracte cu firme din Austria, Slovenia şi Croaţia, zone unde va deschide în acest an primele unităţi pilot.
Modelul polonez funcţionează
Dariusz Milek a înfiinţat CCC în urmă cu mai bine de un deceniu, în Polonia. Franciza a fost un factor decisiv în procesul de dezvoltare naţională a brand-ului. La un moment dat, CCC avea un număr impresionant de francizaţi în Polonia. În prezent compania a renunţat la acest tip de expansiune pe piaţa poloneză. Dariusz Milek nu a renunţat însă în totalitate la franciza CCC. După ce şi-a îndeplinit rolul pe piaţa poloneză, unde este cel mai mare retailer de pantofi, Milek le încredinţează acest tip de afacere partenerilor din alte ţări.În timp ce Darius pregătea expansiunea în Europa, compania înregistra creşteri ale veniturilor. În 2012, veniturile CCC s-au majorat cu 3,8%. Creşterea a fost însă mai mică comparativ cu cea înregistrată cu un an în urmă.
„Uneori nu ştii exact ce să crezi. Chiar dacă vânzările din magazine au crescut, am înregistrat un profit sub aşteptările noastre”, spune Dariusz Milek. „Suntem însă foarte mulţumiti de rezultatele centrelor din România, Slovacia şi Ungaria. În 2015, sperăm să ne dublăm veniturile, menţinând parametrii de profitabilitate ridicaţi”.
CCC a intrat pe piaţa locală pe 28 iunie 2012, când deschidea magazinul din Galeriile Feeria din centrul comercial Băneasa Shopping City din București. În prezent, brand-ul este prezent în alte patru locaţii din ţara noastră: centrul comercial Cora Bacău, Buzău Aurora Mall, Palas Mall Iaşi şi Galleria Mall Piatra Neamţ.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie