Oamenii de afaceri se îndreaptă spre Paris

Perioada: 24-27 martie 2013. Târgul de franciză de la Paris este unul dintre cele mai mari evenimente dedicate francizei. Potrivit datelor preliminare, în acest an, peste 460 de expozanți sunt în căutare de parteneri de business. Întreaga comunitate internațională de franciză se adună la Paris pentru a împărți ideile de afaceri, pentru a crea noi relații și pentru a discuta ultimele trend-uri și oportunități de afaceri. Organizatorii preconizează că târgul va fi vizitat de peste 32.000 de antreprenori, din 75 de sectoare de business reprezentantive pentru francize.
Târgul de franciză de la Paris reunește un sfert dintre rețelele de franciză din Franța, țară în care sunt prezente aproximativ 1.500 de rețele, cu peste 60.000 de puncte de vânzare. Franța este un nume important în istoria francizei și este una dintre țările în care se aplică legi special create pentru sectorul francizelor. Anul trecut, târgul de la Paris a reunit peste 450 de companii.
În cadrul târgului vor fi organizate o serie de evenimente: discuții la masa rotundă, prezentări și forumuri business cu partenerii internaționali. Târgul reprezintă o oportunitate pentru antreprenorii care vor să-și extindă rețeaua de franciză pe piața franceză. PROFIT system participă la acest eveniment, în calitate de membru al grupului internațional de consultanță în franciză.
(E.c.)
Articole citite

Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start