Sf. Patrick și-ar fi luat haine ”la mâna a doua”?

Ir Hasznaltruha, filiala maghiară a Irish Second Hand Retailer, și-a început activitatea în anul 2008, în Irlanda. Compania și-a făcut deja intrarea pe piața din România, iar în prezent caută parteneri francizați pe teritoriul țării noastre. Ir Hasznaltruha comercializează articole vestimentare şi accesorii „la mâna a doua”, produse de unele dintre cele mai cunoscute brand-uri de pe piaţa de fashion. În numai doi ani, compania a dezvoltat o rețea de franciză de peste 30 de unități pe piața maghiară. Cel mai recent magazin a fost deschis în localitatea Kecskemét. În aprilie, rețelei Ir Hasznaltruha din Ungaria i se vor alătura alte două unități.
Francizorul Ir Hasznaltruha este Ákos Bedő, un antreprenor care și-a pornit acest business sub îndrumarea unui prieten care se ocupa de vânzarea hainelor second-hand. Ideea i-a venit în urmă cu câțiva ani, când era angajatul unei companii de construcții din Irlanda. Startul business-ului pe piața maghiară (2010) a fost dificil, întrucât brand-ul nu era cunoscut. Prin multă muncă și perseverență Ákos Bedő a reușit să extindă rețeaua de magazine second- hand: ”Odată cu extinderea reţelei de magazine am dezvoltat şi stocul de produse, iar în prezent putem oferi alternative multiple oamenilor interesaţi să devină partenerii noştri."
”De-a lungul anilor am remarcat că în sezonul toamnă-iarnă, atât interesul clienților, cât și cel al antreprenorilor, tinde să se diminueze, urmând un traseu ascendent în lunile de primăvară-vară. Odată cu venirea primăverii, apar noi schimbări benefice atât pentru business în sine, cât și pentru actualele/viitoarele parteneriate”, spune Ákos Bedő.
Taxa de intrare în sistemul de franciză Ir Hasznaltruha variază în funcţie de locaţia şi de mărimea magazinului, de la 1.200 EUR până la 1.500 EUR. Apartenența la reţeaua de magazine second-hand nu implică taxe lunare sau de marketing şi nici alte contribuţii periodice.
Produsele magazinelor Ir Hasznaltruha sunt importate din Scoţia şi din Anglia fie second hand, fie en-gros, ceea ce permite vinderea acestora la un preţ foarte redus. Francizaţii reţelei vor comercializa produse achiziţionate de la depozitul central al reţelei de magazine.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Inter Cars, liderul european în distribuția de piese de schimb auto are în vedere extinderea ariei de distribuție locală în țările în care are filiale
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment