Primăvara asta se poartă formele!
Manechinele magazinelor H&M din Suedia vor avea proporţii mai apropiate de cele ale clientelor. Măsurile tradiţionale ale manechinelor, 34 sau 36, vor fi înlocuite şi cu modele care întruchipează măsurile 38, 40 şi 42; şoldurile generoase şi burtica iau locul şoldurilor înguste şi abdomenului plat. Grupul suedez a făcut acest demers după ce a fost criticat de către experţii din domeniul sănătăţii şi de către diverse asociaţii pentru folosirea unor manechine mult prea slabe atât în realitate, cât şi în cataloage.
Deşi aflată în stadiul de experiment, iniţiativa H&M a fost foarte bine primită de public, care a promovat intens ştirea pe reţelele de socializare. Manechinele moderne au fost îndelung criticate din cauza proporţiilor mult prea mici. Atât timp cât manechinele influenţează deciziile de cumpărare, reflectarea reală a corpului uman poate fi o soluţie câştigătoare, mai ales în condiţiile în care H&M încearcă să-l ajungă din urmă pe principalul său rival pe piaţa de fashion, grupul Inditex.
La nivel internaţional, grupul suedez are peste 2.700 de magazine în 48 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. H&M a intrat pe piața românească în martie 2011, când a deschis magazinul din AFI Palace Cotroceni, Bucureşti. În afară de reprezentanţii grupului Inditex: Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho şi Uterque, alţi retaileri de fashion concurenţi H&M sunt C&A, New Look, Takko.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie