Primăvara asta se poartă formele!

Grupul H&M deţine peste 2.700 de magazine în 48 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. Primul magazin din ţara noastră a fost deschis în martie 2011.
Miercuri
20.03.2013
În lupta pentru câştigarea locului 1 pe piaţa de fashion, grupul H&M a lansat o campanie publicitară foarte apreciată de public.
 

Manechinele magazinelor H&M din Suedia vor avea proporţii mai apropiate de cele ale clientelor. Măsurile tradiţionale ale manechinelor, 34 sau 36, vor fi înlocuite şi cu modele care întruchipează măsurile 38, 40 şi 42; şoldurile generoase şi burtica iau locul şoldurilor înguste şi abdomenului plat. Grupul suedez a făcut acest demers după ce a fost criticat de către experţii din domeniul sănătăţii şi de către diverse asociaţii pentru folosirea unor manechine mult prea slabe atât în realitate, cât şi în cataloage.

Deşi aflată în stadiul de experiment, iniţiativa H&M a fost foarte bine primită de public, care a promovat intens ştirea pe reţelele de socializare. Manechinele moderne au fost îndelung criticate din cauza proporţiilor mult prea mici. Atât timp cât manechinele influenţează deciziile de cumpărare, reflectarea reală a corpului uman poate fi o soluţie câştigătoare, mai ales în condiţiile în care H&M încearcă să-l ajungă din urmă pe principalul său rival pe piaţa de fashion, grupul Inditex.

La nivel internaţional, grupul suedez are peste 2.700 de magazine în 48 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. H&M a intrat pe piața românească în martie 2011, când a deschis magazinul din AFI Palace Cotroceni, Bucureşti.  În afară de reprezentanţii grupului Inditex: Zara, Bershka, Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho şi Uterque, alţi retaileri de fashion concurenţi H&M sunt C&A, New Look, Takko.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist