Fabryo a deschis un nou magazin în franciză

Fabryo intenționează să deschidă până la finalul lunii mai alte 6 noi magazine renovis.
Marţi
15.05.2012
Producătorul de lacuri și vopsele Fabryo Corporation a inaugurat al 12-lea magazin renovis din România.
 

Magazinul deschis în franciză se află în București. Investiția realizării acestui proiect s-a ridicat la aproximativ 25.000 de euro, potrivit www.wall-street.ro.Unitățile de retail din cadrul lanțului renovis comercializează vopsele, lacuri, adezivi, emailuri, amorse, gleturi, scule și alte categorii de produse complementare.

Fabryo intenționează să mai deschidă în România, până la finalul lunii mai, alte 6 noi magazine renovis, potrivit www.zf.ro. Trei dintre acestea vor fi situate în București iar celelalte în Suceava, Cluj și Ploiești.

De la începutul acestui an, Fabryo a inaugurat 2 magazine în București și câte unul în Arad și Galați. În cursul anului 2011, producătorul de vopsele și lacuri a deschis 8 magazine de acest tip: 3 în Capitală și 5 în țară: în Brașov, Cluj-Napoca, Târgu-Mureș, Buzău și Bacău.

Rețeaua de retail a Fabryo funcționează în regim de magazine de proximitate. Acționarul unic al Fabryo Corporation este fondul de investiții suedez Oresa Ventures.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Articole citite

Un concept autohton, franciză profitabilă /30.11.2025

Dogu este un concept care a devenit o franciză de success și are deja un nume pe piața din România.

Fibonacci Kids, educație și profitabilitate /07.11.2025

Franciza Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este din ce în ce maii căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici. Așa că ai posibilitatea să tranformi pasiunea pentru educație într-un business profitabil și de impact.

De ce să te alături francizei Latte Coffee To Go /03.11.2025

Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.

Franciză inovatoare pe piața dulciurilor /06.10.2025

Yammy Way este o franciză inovatoare, care și-a demostrat deja eficiența pe piața românească, prin magazinele sale ce transformă cumpărarea de dulciuri într-o experiență pe care vrei să o repeți.

Latte Caffee To Go, o afacere din care ai doar de câștigat /01.10.2025

Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015