Cum a crescut o franciză de fashion într-un an

În aprilie 2012, continuându-şi extinderea pe piaţa autohtonă, New Look deschidea al şaselea magazin din România, în centrul comercial Electroputere Parc Craiova. Lunar, peste 24.000 de cliente din Craiova trec lunar pragul magazinului New Look. În topul preferinţelor vestimentare ale clientelor craiovence se situează colecţiile de rochii şi jachete, încălţăminte şi accesorii. Stilul vestimentar marca New Look cel mai căutat este smart-casual.
Pentru a sărbători aniversarea primului an de activitate în Craiova, New Look oferă duminică, 7 aprilie, reduceri de 50% la toate produsele cu preţ întreg din magazin. „Mulţumim fanelor din Craiova pentru acest prim an în care au fost alături de noi. Cu această ocazie, le invit să sărbătorim cu o sesiune de shopping dedicată lor, în care se vor putea bucura de articole vestimentare de sezon la jumătate de preţ”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
Magazinul New Look din Craiova are o suprafaţă de 330 mp şi aproximativ 10 angajaţi. Preţurile produselor variază de la 5.9 lei la 359.9 lei, în funcţie de categorie. New Look înnoieşte colecţiile la fiecare şase săptămâni şi peste 200 de produse noi sunt aduse săptămânal în toate magazinele.
Retailerul britanic New Look a intrat pe piața locală în august 2011, când deschidea magazinul din AFI Palace Cotroceni. În prezent, rețeaua New Look numără șapte magazine, toate deschise în sistem de franciză: două în București (AFI Palace Cotroceni și Băneasa Shopping City), și câte unul în Cluj, Constanța, Oradea, Craiova și Iași.
Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
Piața locală de fashion este dominată de giganții Inditex și H&M, care și-au extins rețelele de magazine în 2012 și continuă dezvoltarea și în acest an. Expansiunea agresivă a celor doi retaileri a influențat ieșirea sau intrarea în insolvență unor brand-uri de fashion. Anul 2012 a marcat ieșirea retailerului Kiabi de pe piața locală și intrarea Sprider în insolvență. Recent, Debenhams a anunțat că va închide magazinele din România, iar companiile Staff Collection și Corssa, care operează în România rețelele de magazine House of Art, Fox, Levis și Eponge au intrat în insolvență.
(E.C.)
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Inter Cars, liderul european în distribuția de piese de schimb auto are în vedere extinderea ariei de distribuție locală în țările în care are filiale
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment