Cum a crescut o franciză de fashion într-un an
În aprilie 2012, continuându-şi extinderea pe piaţa autohtonă, New Look deschidea al şaselea magazin din România, în centrul comercial Electroputere Parc Craiova. Lunar, peste 24.000 de cliente din Craiova trec lunar pragul magazinului New Look. În topul preferinţelor vestimentare ale clientelor craiovence se situează colecţiile de rochii şi jachete, încălţăminte şi accesorii. Stilul vestimentar marca New Look cel mai căutat este smart-casual.
Pentru a sărbători aniversarea primului an de activitate în Craiova, New Look oferă duminică, 7 aprilie, reduceri de 50% la toate produsele cu preţ întreg din magazin. „Mulţumim fanelor din Craiova pentru acest prim an în care au fost alături de noi. Cu această ocazie, le invit să sărbătorim cu o sesiune de shopping dedicată lor, în care se vor putea bucura de articole vestimentare de sezon la jumătate de preţ”, a declarat Carmen Mărunţelu, PR&Marketing Manager New Look România.
Magazinul New Look din Craiova are o suprafaţă de 330 mp şi aproximativ 10 angajaţi. Preţurile produselor variază de la 5.9 lei la 359.9 lei, în funcţie de categorie. New Look înnoieşte colecţiile la fiecare şase săptămâni şi peste 200 de produse noi sunt aduse săptămânal în toate magazinele.
Retailerul britanic New Look a intrat pe piața locală în august 2011, când deschidea magazinul din AFI Palace Cotroceni. În prezent, rețeaua New Look numără șapte magazine, toate deschise în sistem de franciză: două în București (AFI Palace Cotroceni și Băneasa Shopping City), și câte unul în Cluj, Constanța, Oradea, Craiova și Iași.
Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
Piața locală de fashion este dominată de giganții Inditex și H&M, care și-au extins rețelele de magazine în 2012 și continuă dezvoltarea și în acest an. Expansiunea agresivă a celor doi retaileri a influențat ieșirea sau intrarea în insolvență unor brand-uri de fashion. Anul 2012 a marcat ieșirea retailerului Kiabi de pe piața locală și intrarea Sprider în insolvență. Recent, Debenhams a anunțat că va închide magazinele din România, iar companiile Staff Collection și Corssa, care operează în România rețelele de magazine House of Art, Fox, Levis și Eponge au intrat în insolvență.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie