Statistici ale târgului de franciză

Cea de-a 32-a ediție a Târgului de Franciză de la Paris (Franchise Expo Paris) a reunit 509 de expozanți, dintre care 426 de francizori în căutare de parteneri pentru rețeaua de franciză și 83 de asociații de consultanță în franciză din diferite țări: Franța (FFF- Federation Francaise de la Franchise), European (EFF- European Franchise Federation), Spanish (AEF- Spanish Franchise Association) și Canada (Canadian Franchise Association).
Cele mai multe francize (peste 400) au provenit desigur din Franța, pentru că expoziția de la Paris prezintă în general concepte franțuzești destinate investitorilor și antreprenorilor internaționali. Totuși, în acest an au participat și expozanți din Italia (15), Spania (14) și Belgia (11). Cinci oportunități prezentate în special pentru America, Marea Britanie și Canada, își au reprezentanți în Danemarca, Monaco, Suedia, Taiwan, România, Germania, Olanda, Singapore, China, Tunisia, Cipru și Polonia.
În țări că România, Ungaria și Polonia este organizat un singur târg de franciză pe an. Acest lucru ne duce cu gândul la ideea că această parte a Europei are un număr limitat de companii cu potențial să cucerească și piața internațională. Desigur,trebuie luat în considerare și faptul că organizarea unui târg care să reunească firme dornice de expansiunea internațională costă foarte mulți bani.
Compania de consultanță în franciză PROFIT system, un cunoscut jucător pe piața mass-media din Europa Centrală și de Est (deține printre altele și portalul Franchising.info.ro), organizează Expoziția de Franciză din Polonia și facilitează dezvoltarea unor branduri cunoscute pe toate piețele unde este prezentă compania.
După cum am zis într-un articol anterior, cele mai multe branduri prezente la Târgul de Franciză de la Paris aparțin sectorului gastronomic și celui hotelier. 73 de branduri aparținând acestor domenii și-au prezentat parteneriatele la Paris, dintre care și KFC, Pizza Hut, Subway și Planet Sushi.

54 de expozanți au venit din sectorul de fashion, o parte dintre aceștia fiind prezenți și pe piața din România: Calzedonia, Geox, Mango, Star Clippers sau Skechers.
La Paris puteai alege din 44 de branduri din domeniul brutăriilor, incluzând cele mai ”dulci” și apetisante concepte, cum ar fi producătorii de bomboane de ciocolată sau înghețată ( Leonidas, Monbana, Daskalides, Jeff de Bruges etc).
Expoziției i s-au alăturat 38 de branduri din instrustria ”do it yourself”, precum și concepte de surse de energie regenrabilă sau care au la bază proceduri medicale. Sectoarele de fitness și de înfrumusețare au fost reprezentate de 36 de rețele, un nume reprezentativ fiind Yves Rocher.
Sectorul de mobilă și cel al decorațiunilor interioare au avut 36 de reprezentanți. Domeniul de ciclism și cel moto au reunit 21 de expozanți, în timp ce 16 branduri au reprezentat piața imobiliară, iar 14 sectorul supermarketurilor (Carrefour, Spar). Nu au lipsit nici companiile care oferă servicii B2B sau B2C.
Târgul de franciză de la Paris, desfășurat pe o perioadă de patru zile (24-27 martie), a reunit în acest an peste 32.000 de vizitatori.

Articole citite

Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
Școlile de schi în franciză încep să cucerească tot mai mulți adepți în statele europene, iar antreprenorii și iubitorii sporturilor de iarnă nu pot fi decât mulțumiți.
Cele mai citite

Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start